تاریخ انتشار: 1395/08/27 15:22
کد خبر: 248634

پاسخ پیکه به دروغ رسانه‌ها

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به خبر کذب برخی از رسانه‌ها که او را به بی‌اعتنایی به تیم ملی فوتبال کشورش متهم کرده بودند،‌ پاسخ داد.
پاسخ پیکه به دروغ رسانه‌ها

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سه‌شنبه شب لحظاتی پیش از بازی دوستانه تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا در ورزشگاه ومبلی لندن که با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که به دلیل مصدومیت این هفته نتوانست ماتادورها را همراهی کند، به جای حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی و حمایت از هموطنانش به سالن O2 آره‌نای لندن رفته است تا مسابقات تنیس فینال تور ATP را تماشا کند.

انتشار این خبر بهانه‌ای به دست دشمنان و منتقدان مدافع میانی بارسلونا داد تا یک بار دیگر او را به بی‌تفاوتی در قبال تیم ملی اسپانیا متهم کنند. با این حال خیلی طول نکشید که پیکه در جایگاه ویژه ورزشگاه ومبلی در کنار تعدادی از هموطنانش که در لیگ برتر شاغل هستند - بازیکنانی از جمله لوکاس پرس، پدرو و سانتی کاسورلا - رؤیت شد تا روی همه شایعاتی که درباره‌اش ساخته شده بود، خط بطلان بکشد.

شبکه «دپورتس کواترو» اسپانیا هم با انتشار عکس پیکه در ورزشگاه ومبلی بی‌اساس بودن شایعه عدم حضور پیکه در این ورزشگاه را تکذیب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8avk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زشت‌ترین پیراهن‌های تاریخ فوتبال+تصاویر