تاریخ انتشار: 1395/08/28 14:29
کد خبر: 248459

کونته: بازیکنان چلسی به خوبی خود را با سیستم جدید هماهنگ کردند؛ هازارد فوتبال خارق العاده ای بازی می کند

آنتونیو کونته اعتقاد دارد که لیگ برتر انگلیس به دلیل رقابت و کیفیت تیم ها در آن خود را برجسته کرده است.
کونته: بازیکنان چلسی به خوبی خود را با سیستم جدید هماهنگ کردند؛ هازارد فوتبال خارق العاده ای بازی می کند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،آنتونیو کونته از فرم اخیر تیم خود لذت می برد. او توانسته است تا چلسی را پس از فصل ناگواری که گذراند، تا به این جا در جایگاه دوم جدول قرار دهد. کونته اعتقاد دارد تا زمانی که به لیگ برتر نیامده بود، از سختی آن آگاهی نداشت.

 آنتونیو کونته رقابت فشرده و کیفیت لیگ را عامل مهمی برای قدرتمند بودن این لیگ می خواند.

رقابت در این لیگ واقعا سخت است. هنگامی که در آن بازی می کنید به خوبی این موضوع را درک می کنید. بازیکنان خوب، بازیکنان با استعداد زیاد و سختی که آن را در پیش دارید. در اینجا سرمربیگری کردن هم بسیار دشوار است. بله ممکن است بازی هایی را با نتایج 0-1 یا 0-2 پیروز شوید اما بازی تا دقایق پایانی ادامه دارد و نباید که تمرکز خود را از دست دهید. شاید خود را آماده حضور در لیگ برتر انگلیس کنید، اما وقتی که در آن حضور می یابید متوجه قدرت و سختی آن می شوید. در همه تیم ها بازیکنان خوبی وجود دارد و این تفاوت اصلی این لیگ با دیگر کشور ها است. 

چلسی قبل از تعطیلات بازی های ملی توانست با نتیجه 0-5 اورتون را در هم کوبد و حالا باید در استادیوم ریورساید به مصاف میدلزبرو برود. چلسی به خوبی شکست بد 0-3 در مقابل آرسنال را پشت سر گذاشت. آن ها پس از این دیدار 16 گل به ثمر رساندند و تاکنون گلی را دریافت نکرده اند. اما کونته باور دارد که این موضوع تنها به تاکتیک تیم بستگی نداشت، بلکه بازیکنان به خوبی خود را با این موضوع هماهنگ کردند.

ترکیب 3-4-3 انتخاب خوبی بود. ما با ترکیب 4-2-4 فصل را آغاز کردیم. 3-4-3 یکی از برنامه های ما در پیش فصل بود و انتخاب موثری نیز بود. در ترکیبم بازیکنان زیادی را می دیدم که توانایی وفق دادن با این سیستم را دارند. فکر می کنم برای سرمربی این امری ضروری است که سیستمی مطابق با بازیکنانش انتخاب کند. در این باره اعتقاد دارم که بازیکنان به خوبی خود را با این شکل از بازی وفق دادند. حالا برای عملکرد، تمرینات، تعهد و کار بازیکنان خوشحالم و باید که در همین مسیر راه خود را ادامه دهیم.  

 ادن هازارد پس از فصل بدی که پشت سر گذاشت، فرم خوبی در بازی های اخیر آبی پوشان لندنی داشته است. کونته هر گونه کم کاری توسط هازارد در کار های دفاعی را تکذیب کرد.

این درست نیست. هنگامی که توپ را از دست می دهیم، این برای ادن مهم است که به تیم کمک کند تا توپ را دوباره صاحب شویم. او در این موضوع، بسیار به تیم یاری رسانده است. بازی بدون توپ او پیشرفت بسیاری داشته است. از این بابت خوشحالم. درباره ادن می توانید تماشا کنید که چه فوتبال خارق العاده ای را بازی می کند. به نظرم در سیستم 3-4-3 حداکثر بهره وری او در ترکیب را شاهد هستیم. اما نکته مهم برای او ادامه دادن در همین مسیر  است. این موضوع برای ادن و چلسی مهم است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9d78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکرات جدی چلسی با فیورنتینا