تاریخ انتشار: 1395/08/29 14:30
کد خبر: 248254

منچستریونایتد-آرسنال؛ دوباره مورینیو و ونگر

رویارویی دوباره رویارویی دوباره مورینیو و ونگر بار دگر چشم رسانه های انگلیسی و دنیا را به خود معطوف خواهد کرد.و ونگر بار دگر چشم رسانه های انگلیسی و دنیا را به خود معطوف خواهد کرد.
منچستریونایتد-آرسنال؛ دوباره مورینیو و ونگر

به گزارش فرتاک ورزشی، در این فصل منچستر یونایتد علیرغم خریدهای بزرگی که انجام داده هنوز نتوانسته به ثبات خوبی در نتیجه گیری برسد و هم اکنون با 18 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد؛ رتبه ای که به هیچ وجه مورد قبول مورینیو و هواداران منچستر یونایتد نیست.

76Piv7cIAL7j

در سوی مقابل آرسنال و آرسن ونگر قرار دارند که با 24 امتیاز در فاصله 2 امتیازی صدر جدول قرار گرفته اند. در طول نبردهای مورینیو و ونگر می توان لقب مرد پیروز را به مربی پرتغالی منچستر یونایتد داد؛ تیم های مورینیو از سال 2007 تاکنون در مسابقات رسمی از تیم ونگر گلی دریافت نکرده اند و این مربی در 11 دیداری که تاکنون در لیگ برتر مقابل آرسن ونگر انجام داده به 5 برد و 6 تساوی دست یافته، تا آماری شگفت انگیز را از این حیث خلق کند.

آرسنال این فصل با آمادگی خوبی که دو بازیکن اصلی این تیم یعنی مسوت اوزیل و الکسیس سانچز دارند، به قهرمانی می اندیشد و پیروزی در این دیدار که در ورزشگاه الدترافورد برگزار خواهد شد، می تواند گام مهمی برای رسیدن به این مهم و فاصله نگرفتن از صدر باشد.

در حساسیت این دیدار همین بس که مورینیو در آخرین مصاحبه خود گفته:« من 18 ماه پیش فاتح لیگ جزیره شدم و مورینیو 18 سال پیش؛ اما در انگلستان علیرغم تمام دستاوردهایم، شما رسانه ها برای ونگر احترام قائلید و برای من اصلا».

این دیدار از ساعت 16 روز شنبه آغاز خواهد شد و سرآغازی برای بازی های حساس این هفته اروپا خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzdld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو و ونگر شباهت هایی هم دارند
پیتر چک:

زلاتان فاصله لیگ برتر با لالیگا را کاهش داد
فابیو کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت