تاریخ انتشار: 1395/08/30 10:47
کد خبر: 248135

منچستریونایتد بدشانس ترین تیم لیگ برتر است

مرد پرتغالی که ضعیف ترین شروع منچستریونایتد را از سال ۲۰۰۴ رقم زده است، تیمش را فاقد شانس می داند و ادعا می کند که باید آرسنال را با سه گل شکست می دادند.
منچستریونایتد بدشانس ترین تیم لیگ برتر است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از تساوی یک بر یک روز شنبه تیمش مقابل آرسنال، «شیاطین سرخ» را بد شانس ترین تیم لیگ برتر می داند.

مرد پرتغالی به «اسکای اسپورت» گفت: ما بد شانس ترین تیم لیگ برتر هستیم. در سه دیدار خانگی اخیرمان، مقابل استوک باید پنج یا شش بر صفر پیروز می شدیم و مساوی کردیم، مقابل برنلی باید پنج یا شش بر صفر پیروز می شدیم و مساوی کردیم، امروز باید دو یا سه بر صفر پیروز می شدیم و دوباره مساوی کردیم، در نتیجه به نظرم ما بد شانس ترین تیم هستیم. اما تیم ما خیلی خوب بازی می کند و واقعاً عالی کار می کند. ما تیم برتر میدان بودیم. قصد ندارم بگویم که آنها نمی خواستند پیروز شوند ولی آنها شانسی برای بردن نداشتند.

مورینیو ادامه داد: آنها نتوانستند فوتبال همیشگی آرسنال را به نمایش بگذارند. ما از لحاظ دفاعی با تحت فشار قرار دادن حریف، فوق العاده بودیم. بدون توپ خیلی عالی بودیم و ضد حملات و بهترین بازیکنانشان را کنترل کردیم. گل زیبایی به ثمر رساندیم و فرصتهای زیادی داشتیم. موقعیتهای «مارکوس روخو» و «پل پوگبا» می توانستند ما را دو بر صفر جلو بیاندازد و پس از آن در تنها موقعیتی که نتوانستیم دفعش کنیم، آنها به گل رسیدند. پس آنها خوش شانس بودند و ما بد شانس ولی این فوتبال است.

در صحنه ای از بازی «ناچو مونرئال» مدافع آرسنال، «آنتونیو والنسیا» را در محوطه جریمه سرنگون کرد، اما «آندره مارینر» داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و مورینیو به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود.

وی در این باره گفت: نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. احساس خیلی خوبی نسبت به آندره مارینر دارم. وی داوری است که اگر مقابل تیم من اشتباهی مرتکب شود، می دانم که هیچ قصد و غرضی در کار نبوده است. کلماتی که او قبل از بازی در رختکن به ما گفت را به خاطر دارم، وی گفت: قصد ندارم دیده شوم، می خواهم که کارم را انجام دهم و شما به من کمک کنید که این کار را به بهترین شکلی که می توانم انجام دهم. او نمی خواست که ستاره بازی باشد، او مرد راستگو و داور خوبی است. نمی خواهم که بگویم آن تصمیم اشتباه بود یا خیر. من می دانم زیرا چندین بار فیلم این صحنه را دیده ام ولی قصد ندارم که چیزی بگویم چون او یک داور است و تلاش می کند که بهترین نمایشش را ارائه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9pld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یار تونی،کنار دست خطیبی