تاریخ انتشار: 1395/09/01 00:07
کد خبر: 247981

کونته: به نمایش چلسی افتخار می کنم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و کاستا را بهترین مهاجم نوک جهان خطاب کرد.
کونته: به نمایش چلسی افتخار می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی ، ساعتی پیش چلسی موفق شد با پیروزی در خانه میدلزوبورو، به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. تک گل چلسی توسط دیگو کاستا در دقیقه 41 به ثمر رسید.

قرار گرفتن کاستا در صدر جدول گلزنان: "حالا دیگر دیگو کاستا می تواند خود را کنترل کند و این موضوع شگفت انگیز است. کاستا در مدت اخیر پیشرفت زیادی داشتنه است و از نظر من او بهترین مهاجم نوک جهان است. کاستا در تمرینات به سختی تلاش می کند و باید این روند خوب را با تمرینات متوالی ادامه دهد. دیدن عملکرد او در تمرینات و همچنین زمین مسابقه شگفت آور است.

 

TWFO3xklkUDR

کاستا بازیکن بسیار بزرگی است و زمانی که گلزنی می کند من بسیار خوشحال می شوم. اما نکته خوشحال کننده تر، تعهد و تلاش بیش از حد در زمین مسابقه و حتی زمانی که ما توپ را در اختیار نداریم است".

عملکرد چلسی در بازی امروز: "به نمایش تیمم افتخار می کنم و بازیمنان بدانند که باید همین روند را ادامه دهند. من از بازیکنام خواستم که نمایش خوبی بعد از اولین بازی ملی داشته باشند و انها نیز تمرکز خوبی برای پیروزی در این دیدار دشوار داشتند.

 

من از سختی های این دیدار باخبر بودم زیرا می دانستم که میدلزبورو تیمی سازمان یافته و باکیفیت است و آنها حتی ارسنال را متوقف کرده بودند.  اما ما شایسته پیروزی بودیم زیرا یک گل زدیم و چندین موقعیت برای زدن گل دوم نیز خلق کردیم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5lrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: از عملکرد تیم راضی هستم/ باید به همین مسیر ادامه بدهیم