تاریخ انتشار: 1395/09/01 15:07
کد خبر: 247912

کلوپ: دفاع لیورپول اصلاً ضعیف نیست

سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس پس از تساوی برابر حریف خود در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس اظهار داشت که از شیوه بازی ساوتهمپتون برابر لیورپول هیچ شکایتی ندارد.
کلوپ: دفاع لیورپول اصلاً ضعیف نیست

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ آلمانی پس از تساوی بدون گل برابر ساوتهمپتون در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به بازیکنان تیمش گفت که از شیوه و رویکرد دفاعی که تیم حریف برابر آنها اتخاذ کرده اند نگران نباشند.

تیم فوتبال لیورپول در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل برابر میزبان خود ساوتهمپتون متوقف شد و با توجه به پیروزی چلسی، به رده دوم جدول سقوط کرد. یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از این دیدار در گفتگویی با روزنامه های بریتانیایی اظهار داشت:

اتفاقی نیفتاده که بخواهیم به خاطر آن غمگین باشیم. شما نمی توانید به تیم حریف بگوئید پیشروی کنید و فضای بیشتری در اختیار تیم ما قرار بدهید و .... قبل از شروع فصل باید روی این مسئله کار می کردیم، و باز هم تأکید می کنم که از عملکرد در بازی برابر ساوتهمپتون بسیار راضی بودم زیرا در این بازی هم بسیار خوب بازی کردیم. در این بازی ۴ یا ۵ موقعیت بسیار خوب و عالی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و نتوانستیم به برتری دست پیدا کنیم.

این بازی دومین کلین شیت لیورپول پس از تساوی بدون گل آنها در برابر منچستر یونایتد در ماه اکتبر بود. یورگن کلوپ در این باره می گوید:

اصلاً به این مسئله اهمیت نمی دهم که مردم چه می گویند. آنها نگاهی به آمار و ارقام می اندازند و پس از اینکه می بینند ۱۴ گل خورده داشته ایم، اینگونه اظهار نظر می کنند که این تعداد گل خورده برای تیمی مثل لیورپول بسیار زیاد است. اما به نحوه گل های خورده تیم ما اصلاً دقت نمی کنند. اگر به این مسائل توجه کنیم، مشاهده می کنیم که لیورپول حداقل سه گل خورده از ضربات شروع مجدد داشته ایم. پس از تحلیل هایی که بعد از این بازیها داشتیم، متوجه شدیم که این گلها در شرایط آفساید به ثمر رسیده اند اما هیچ کس در مورد آنها صحبت نمی کند و تنها می گویند که تیم ما روی ضربات شروع مجدد ضعف دارد. بنابراین باید همیشه کار و تلاش و پیشرفت کنیم. اما تیم ما شیوه دفاع کردن را بسیار خوب بلد است. تیم ما از لحاظ دفاعی اصلاً ضعیف نیست. اگر کسی می خواهد تیم ما را از لحاظ دفاعی ضعیف بداند، مسئله ای نیست اما خودم می دانم که تیم ما از نظر دفاعی اصلاً ضعیف نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laqjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردهایی که شب‌گذشته در فوتبال ثبت شد