تاریخ انتشار: 1395/09/01 17:18
کد خبر: 247873

برلوسکونی: به مونتلا تبریک گفتم هرچند تاکتیک‌هایش اشتباه بود

مالک باشگاه میلان اعتراف کرد که از تاکتیک‌های سرمربی تیمش برای کسب نتیجه در دربی دلامادونینا ناراضی است.
برلوسکونی: به مونتلا تبریک گفتم هرچند تاکتیک‌هایش اشتباه بود

به گزارش سرویس لیگ خارجی فرتاک ورزشی، سیلویو برلوسکونی، وینچنزو مونتلا را به خاطر تساوی 2-2 تیمش در دربی میلان تحسین کرد، اما از تاکتیکی که سرمربی جوان تیمش برای این بازی انتخاب کرده بود، ایراد گرفت.

مالک 80 ساله باشگاه میلان که قرار است کمتر از یک ماه دیگر تمام سهام خود را به گروه چینی سینویوروپ بفروشد، گفت: دربی با نتیجه‌ای عادلانه تمام شد. اینکه در آخرین دقیقه بازی گل خوردیم واقعاً بد بود، چون به صعود به رده دوم جدول امیدوار شده بودیم. با این حال ما باید برای بازی برابر رم متحد بمانیم. ما بد بازی نکردیم. من به مونتلاً تبریک گفتم، اما فکر می‌کنم که طرز تفکر من و او در مورد مسائل تاکتیکی تفاوت‌هایی دارد.

نخست وزیر پیشین ایتالیا تأکید کرد: من مطمئنم آن سیستم بازی میلان که در 30 سال گذشته بیشترین موفقیت را برای ما به ارمغان آورده همان سیستمی است که در آن با دو مهاجم در خط حمله قرار می‌گیرند و یک هافبک هجومی نیز پشت سر آنها می‌ایستد. من به مونتلا تأکید کرد که این راهی است که ما پیش می‌برد نه استفاده از دو بال در جناحین.

برلوسکونی در ادامه به پروسه انتقال مالکیت باشگاه میلان اشاره داشت و عنوان کرد: ما مطمئنیم که این پروسه در تاریخ 13 دسامبر (23 آذر) به پایان می‌رسد. تصور نمی‌کنیم که مانعی برای تحقق این کار به وجود آید و من فکر می‌کنم که در همان موعد اعلام شده، همه چیز خاتمه پیدا خواهد کرد. چینی‌ها تأکید داشتند که من به فعالیتم به عنوان رئیس باشگاه ادامه دهم، اما من به آنها گفته‌ام دوست ندارم رئیس باشگاهی باشم که دیگران آن را اداره می‌کنند. در واقع به من پیشنهاد ریاست افتخاری باشگاه بدون انتخاب یک رئیس اجرایی داده شد. من در صورتی حاضرم به کارم ادامه دهم که بتوانم در مسائل مربوط به نقل‌و‌انتقالات دخالت داشته باشم و بتوانم در مورد شیوه اداره باشگاه نظر بدهم. اگر چینی‌ها چنین شرایطی را قبول می‌کنند، حاضرم رئیس افتخاری میلان باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367dke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشکلات میلان زیر سر برلوسکونی است