تاریخ انتشار: 1395/09/03 06:27
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 247552

زیدان: اتلتیکو ما را خسته کرده بود/ قضاوت رد مورد مصدومیت بیل غیرعاقلانه و زود هنگام است

شاگردان زین الدین زیدان در شبی که اصلا برتری محسوسی بر اسپورتینگ لیسبون 2-1 نداشتند، پیروز شد تا صعود خود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کنند.
زیدان: اتلتیکو ما را خسته کرده بود/ قضاوت رد مورد مصدومیت بیل غیرعاقلانه و زود هنگام است

به گزارش فرتاک ورزشی رئال شنبه گذشته در زمین اتلتیکو مادرید 3-0 پیروز شده بود و خیلی ها انتظار بازی بهتری از این تیم برابر اسپورتینگ داشتند؛ اما تا دقایق انتهایی مشخص نبود که رئال بازی را خواهد برد یا خیر.

در نهایت گل نجات بخش بنزما در دقیقه 87 بود که حکم به برتری کهکشانی ها داد.

زیدان در انتهای بازی به خبرنگاران گفت :« در این بازی، سختی زیادی کشیدیم که البته طبیعی بود. لیگ قهرمانان و بازی در خانه حریفی مثل اسپورتینگ که بسیار خوب بازی می کند، نمی توانست ساده باشد.

به ندرت اسپورتینگ را اینچنین تهاجمی و با انگیزه دیده بودم. خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم و روند بردهایمان ادامه پیدا کرد. پس از خوردن گل مساوی، پاپس نکشیدیم و گل دوم را زدیم که این برای من بسیار مهم بود. برد در این مسابقه اهمیت فراوانی داشت.»

زیدان ادامه داد: « از نمایش بازیکنانم راضی هستم ولی اسپورتینگ ما را دچار زحمت کرد. اسپوتینگ تیمی خوب با بازیکنانی با کیفیت بود. فکر می کنم هر دو تیم شانس پیروزی در این بازی را داشتند و روی دروازه دو تیم، شاهد موقعیت های گل زیادی بودیم. تا لحظه آخر امیدوار بودیم و گلزنی کردیم.

هر سه روز بازی کردن ساده نیست. بازی سختی برابر اتلتیکو انجام داده بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان آمده بود. امشب کمی خسته همان بازی بودیم و بازیکنان، کم رمق تر از بازی های قبل بودند. با این حال معتقدم که این یک اتفاق طبیعی است و نمی شود با توجه به فشردگی بازی ها، همیشه خوب بازی کرد.»

زیدان: خسته بازی با اتلتیکو بودیم

زیدان در مورد وضعیت مصدومیت گرت بیل گفت :« هنوز چیز زیادی در این مورد نمی دانم و هر چه بگویم غیرعاقلانه و قضاوتی زودهنگام خواهد بود.

در حال حاضر او وضعیت خوبی ندارد ولی فردا باید آزمایشات دقیق تری صورت بگیرد و آن گاه بهتر می توان در مورد بیل نظر داد. مچ پای او پیچ خورده است. مارسلو هم مثل بیل احساس درد کرد و برای احتیاط او را بیرون کشیدم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39azpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آلمانی مادریدی ها ال کلاسیکو را هم از دست می دهد

لحظه به لحظه با قرعه کشی چمپپیونزلیگ
در شب انتخاب بهترین بازیکن فصل اروپا