تاریخ انتشار: 1395/09/04 12:03
کد خبر: 247326

آنتوان گریزمان، بهترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در چمپیونزلیگ

ستاره فرانسوی اتلتی با گلی که به آیندهوون زد، ضمن برابری با رکورد لوئیز آراگونسِ فقید، به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاهش در لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.
آنتوان گریزمان، بهترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در چمپیونزلیگ

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، گریزمان، مهاجم ارزشمند فرانسوی اتلتیکومادرید با گلی که شب گذشته در جریان پیروزی تیمش مقابل آیندهوون به ثمر رساند، حالا با 12 گل در کنار لوئیز آراگونسِ فقید عنوان بهترین گلزن این باشگاه در چمپیونزلیگ را به دست آورده است.

گریزمان بالاخره پس از چند بازی پیاپی موفق به گلزنی شد تا علاوه بر شکستن این طلسم و کمک به قطعی‌شدن سرگروهی تیمش، یک رکورد را نیز به نام خود ثبت کند. مطابق آمار، این گل، دوازدهمین گل گریزمان با پیراهن اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان بود. گلی که او را از این لحاظ با لوئیز آراگونس برابر کرد تا حالا ستاره فرانسوی این شانس را داشته باشد که با زدن یک گل دیگر، به تنهایی عنوان بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

البته ناگفته نماند که آراگونس این تعداد گل را در 21 بازی در حد فاصل سپتامبر 1966 تا می 1974 در جام قهرمانی اروپا به ثمر رسانده و این در حالی‌ست که گریزمان، دوازهمین گلش را در 27مین بازی‌اش با پیراهن اتلتیکو در اروپا به ثمر رسانده است. 

پس از گریزمان و آراگونز نیز بازیکنانی چون سرجیو آگوئرو، دیه‌گو کوستا و واوا هر سه با 8 گل قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278yag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردشکنی دورتموند و لژیا در لیگ قهرمانان اروپا