تاریخ انتشار: 1395/09/07 11:43
کد خبر: 246663

گواردیولا: شخصیت منچسترسیتی در حال شکل‌گیری است

سرمربی اسپانیایی سیتی از شکل گیری شخصیت این تیم انگلیسی سخن به میان آورد و از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر برنلی راضی است.
گواردیولا: شخصیت منچسترسیتی در حال شکل‌گیری است

به گزارش فرتاک ورزشی، منچسترسیتی در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه برنلی به میدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. پیروزی تیم گواردیولا در حالی به دست آمد که برنلی در دقایق پایانی فشار زیادی آورد و نزدیک بود که گل تساوی را به ثمر برساند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبول دارم چند اشتباه بد را مرتکب شدیم اما در کل بهتر از حریف بازی کردیم و شایسته پیروزی هم بودیم. داور چند تصمیم عجیب در این دیدار گرفت که دلیل آنها را نمی دانم. به هر حال مهم کسب سه امتیاز بود که با شایستگی به آن رسیدیم. از عملکرد شاگردانم رضایت دارم؛ هرچند می توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم.

او ادامه داد: شخصیت تیمی منچسترسیتی در حال شکل‌گیری است و در این دیدار به خوبی خود را نشان داد. چند اشتباه داشتیم اما شخصیت تیمی باعث شد تا در نهایت پیروز بازی باشیم و این بسیار خوشحال کننده است. نباید فراموش کرد که چند روز قبل در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتیم و طبیعی است که در چنین حالتی بازیکنان خسته باشند.

منچسترسیتی با این پیروزی، 30 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در حساس ترین بازی هفته چهاردهم رقابت های لیگ جزیره هفته آینده منچسترسیتی به مصاف چلسی خواهد رفت و این دیدار ممکن است صدر جدول رده بندی را دستخوش تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oek7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منچسترسیتی به سختی از سد برنلی گذشت
برنلی 1-2 سیتی