تاریخ انتشار: 1395/09/08 10:02
کد خبر: 246484

پیکه: با این شیوه بازی کردن بعید است قهرمان لالیگا شویم

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با اقرار به عملکرد ضعیف این تیم، از نمایش ضعیف بازیکنان در دیدار برابر رئال سوسیه داد به شدت انتقاد کرد.
پیکه: با این شیوه بازی کردن بعید است قهرمان لالیگا شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا هفته سیزدهم لالیگا را با نتیجه مساوی به پایان رساند. در این دیدار، رئال سوسیه داد میزبان بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا، بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا حسرت پیروزی در خانه رئال سوسیه داد برای بازیکنان بارسلونا ده ساله شود. در پایان هفته سیزدهم لالیگا، بارسلونا با شش امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین، در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که شاگردان انریکه با همین روند به کار خود در رقابت های لالیگا ادامه دهند، قهرمانی برای این تیم در لالیگا بینهایت دشوار خواهد بود. مارکای اسپانیا گزارش داد جرارد پیکه مدافع ملی پوش بارسلونا در پایان این دیدار با صراحت از عملکرد ضعیف بارسلونا پیش از ال کلاسیکو انتقاد کرده و گفت:

در نیمه اول کنترل بازی را از دست داده بودیم و آنها سوار بر بازی بودند. اگر بخواهیم با همین عملکرد ضعیف به کار خود در لالیگا ادامه دهیم، بعید است بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. البته گاهی این اتفاق رخ می دهد که در زمان هایی از بازی نمی توانید هیچکاری بکنید و مدام به بن بست می خورید، اما نکته نگران کننده برای بارسلونا در بازی امشب (یکشنبه) نداشتن طرح و برنامه ای مشخص در طول بازی بود.

پیکه در ادامه انتقاد از نحوه بازی بارسلونا، به همین اندازه بسنده نکرد و اظهار داشت که با کسب یک امتیاز از این دیدار سخت و دشوار فرار کردیم. وی نظرش را اینگونه بیان کرد:

به ندرت پیش می آید که هواداران چنین نمایش ضعیفی از بارسلونا ببینند. نتیجه مساوی برای ما نتیجه بسیار ضعیفی به حساب می آید. آنها بازی فوق العاده خوبی به نمایش گذاشتند و در طول بازی فشار زیادی روی دروازه ما وارد کردند.

پیکه در پایان به وضعیت آسیب دیدگی خود هم اشاره کرد و گفت:

در ناحیه قوزک پا احساس درد دارم، اما امیدوارم بتوانم برای ال کلاسیکو مشکل خاصی نداشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2labqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: تیم متفاوتی را در ال کلاسیکو خواهید دید