تاریخ انتشار: 1395/09/09 11:07
کد خبر: 246259

دل بوسکه: انتخاب بهترین بازیکن از بین رونالدو و مسی سخت است

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است، دیگو سیمئونه باید بهترین مربی جهان در سال 2016 لقب بگیرد. او همچنین اعلام کرد نمی تواند از بین رونالدو و مسی یکی را انتخاب کند.
دل بوسکه: انتخاب بهترین بازیکن از بین رونالدو و مسی سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان از طرف فیفا به زودی برگزار می‌شود و بهترین‌های سال جهان معرفی خواهند شد. ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که در سال 2012 به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شد، یکی از کسانی است که در چند سال گذشته در این رای گیری شرکت داشت ولی این‌بار بازنشسته شده و نمی‌تواند در رای‌گیری بهترین ها حضور داشته باشد.

دل بوسکه درباره اینکه کدام بازیکن باید بهترین بازیکن سال لقب بگیرد، گفت: واقعا سخت است از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب کرد. این دو هر دو در تیم هایشان سال خیلی خوبی داشتند و می‌توانند بهترین بازیکن شوند. در واقع یکی از این دو باید به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود و هر چه جامعه فوتبالی بگوید را باید قبول کرد. ولی درباره بهترین مربی رای من دیگو سیمئونه است. او بهترین مربی جهان در سال 2016 بود. در کل دوست دارم یک اسپانیایی برنده این جایزه شود ولی سیمئونه هم چون در فوتبال اسپانیا فعالیت می کند از نظر من اسپانیایی است. 

دل بوسکه ادامه داد: فوتبال اسپانیا در سال 2016 نیز در زمینه های متعدد در شرایط خوبی قرار گرفت. حضور زین الدین زیدان از رئال مادرید و لوئیس انریکه از بارسلونا در جمع مربیان مدعی نشان داده که ظرفیت فوتبال اسپانیا بالاست. من خیلی خوشحالم برای این دو مربی که توانستند نتایج خوبی با تیم هایشان داشته باشند و در زمینه‌های متعدد در بین بهترین ها باشند. هر دوی این مربیان آینده خوب و درخشانی دارند.

تنها دو بازیکن اسپانیایی در فهرست 23 بازیکن برتر فیفا در این سال حضور دارد. سرخیو راموس و آندرس اینیستا. خیلی ها معتقدند حق فوتبال اسپانیا در این سال بیشتر از دو بازیکن بود. دل بوسکه درباره این موضوع گفت: من فگر می کنم بازیکنانی چون بوسکتس و جرارد پیکه توانستند تاثیر بالای خود را در فوتبال اسپانیا و تیم باشگاهی شان به خوبی نشان دهند و از نظر من این دو بازیکن هم باید در تیم منتخب سال قرار می گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9a5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوید ویا: برای من مسی بهترین بازیکن تاریخ است