تاریخ انتشار: 1395/09/09 11:39
کد خبر: 246250

پیولی: به برد برابر فیورنتینا خیلی نیاز داشتیم

سرمربی اینتر از کسب برد برابر فیورنتینا به عنوان یکی از دیدارهای سخت تیمش نام برد.
پیولی: به برد برابر فیورنتینا خیلی نیاز داشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ ایتالیا ۲ دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها اینتر در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ توانست فیورنتینا را از پیش روی بردارد و اولین برد پیولی با این تیم ثبت شود.

استفانو پیولی سرمربی اینتر بعد از کسب اولین برد به عنوان سرمربی اینتر در نشست خبری خود گفت: بازی سختی برابر یکی از بهترین تیم های فوتبال ایتالیا داشتیم و خیلی خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم. چیزی که خیلی برای ما مهم بود کسب پیروزی در این دیدار بود. خیلی در دیدارهای قبلی امتیاز از دست دادیم و این شرایط باعث شده تا تیم از صدر جدول فاصله بگیرد ولی رفته رفته شرایط خوب خود را باید به دست بیاوریم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و از تمام فرصت هایی که در اختیار داشتیم به بهترین شکل استفاده کردیم. قبل از به ثمر رساندن گل چهارم این فرصت را داشتیم که زود تر از اینها به گل برسیم.این سختی هایی که در نیمه ی دوم متحمل شدیم باعث رشدمان خواهد شد. فشار زیادی برای برد روی بازیکنان تیم وجود دارد و همه ما از این موضوع آگاهی داریم ولی می توانیم با آن کنار بیاییم. هواداران اینتر حق دارند که هر هفته بهترین ها را از تیم شان بخواهند ما باید به انتظارات انها به روشی درست پاسخ دهیم و در هر دیدار برای کسب برد به میدان برویم.

پیولی ادامه داد: در روزهای اخیر تیم تمرینات خوبی داشته است. بازیکنانی که در اختیار دارم همه مصمم هستند تا بار دیگر اینتر را به شرایط خوب خود بازگردانند. من شور و اشتیاق را در تیم خود می بینم و این برای من جای تقدیر دارد. ما کیفیت لازم را برای انجام بازی خوب داریم.دو سه بازیکن تیم با نگرانی بازی میکردند اما میتوانیم از نظر فیزیکی و ذهنی پیشرفتهای بیشتری داشته باشیم. امیدوارم روند بردهایمان را بتوانیم درد آینده نیز ادامه دهیم و در جمع تیم های مدعی قرار بگیریم. 

اینتر باید در هفته بعدی لیگ ایتالیا برابر ناپولی به میدان برود که این دیدار نیز آزمون سخت برای اینتر و پیولی خواهد بود.  او درباره این موضوع گفت: بعد از داربی میلان و بازی با فیورنتینا، اکنون یک بازی سخت دیگر در انتظار ما است ولی فرصتی برای هدر دادن نداریم و باید از بهترین فرصت ها اصتفاده کنیم. بازی با ماپولی از دیدارهای سخت ما در این فصصل خواهد بود. آنها در جدول برای قهرمانی می جنگند و نیاز دارند تا به برد برسند. ما نیز برای برد به میدان خواهیم رفت ولی انتظار دیدار سختی برابر ناپولی دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278jx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوچی در اندیشه فتح دروازه آژاکس