تاریخ انتشار: 1395/09/10 14:45
کد خبر: 245996

اومتیتی: مقابل مسی، چیزی نیستم

مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به شیوه‌ای جالب قدرت تکتیکی هم‌تیمی آرژانتینی‌اش را تحسین کرد.
اومتیتی: مقابل مسی، چیزی نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی،مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به شیوه‌ای جالب قدرت تکتیکی هم‌تیمی آرژانتینی‌اش را تحسین کرد.

ساموئل اومتیتی می‌گوید بعضی اوقات که در تمرینات گروهی بارسلونا مجبور می‌شود مقابل لیونل مسی بازی کند، احساس می‌کند که مقابل این ستاره آرژانتینی تنها یک شی بی‌حرکت است که از دست او هیچ کاری برای متوقف کردن هم‌تیمی‌اش برنمی‌آید.


اومتیتی 23 ساله که تابستان امسال از لیون به بارسلونا پیوست در گفت‌و‌‌گو با نشریه فرانس فوتبال گفت: او واقعاً به آسانی توپ را کنترل می‌کند. استعداد او ذاتی است اما او بازیکنی واقعاً سختکوش هم هست. در تمرینات او کارهایی انجام می‌دهد که غیرعادی است. گاهی اوقات مسی طوری همه بازیکنان روبه‌رویش از جمله مرا دریبل می‌زند و رد می‌شود که انگار چیزی جز یک مشت مانع مخروطی (کله قندی) جلویش نیست.

به نظر اومتیتی سبکی که الان بارسلونا با هدایت لوئیس انریکه بازی می‌کند به مراتب بهتر و هیجان‌انگیزتر از تیکی‌تاکایی است که بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا انجام می‌داد.

او گفت: سبک بازی بارسلونای پپ گواردیولا مرا کمتر به وجد می‌آورد. من به دوستانم می گفتم که من بارسا را تحسین می‌کنم اما اینکه این تیم 10 سال حفظ توپ می‌کند، دیگر بازی‌اش کسب کننده می‌شود. بعدها سبک بازی این تیم تغییر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456eam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اومتیتی: لیونل مسی یک استثناست