تاریخ انتشار: 1395/09/11 09:59
کد خبر: 245869

مخیتاریان: همگی خسته ایم

هافبک ارمنستانی منچستریونایتد سرانجام فرصت درخشش را در پیراهن این باشگاه پیدا کرد و از عملکرد خوب خودش و تیمش در مقابل وست هم ابراز خوشحالی نمود.
مخیتاریان: همگی خسته ایم

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از درخشش در مقابل فاینورد، هنریک مخیتاریان - هافبک ارمنستانی منچستریونایتد - در مقابل وست هم یونایتد در رقابت های لیگ کاپ انگلستان نیز عملکرد بسیار خوبی را ارائه داد و در شبی که 2 پاس گل را به نام خود ثبت کرد، با 78% آرا از سوی هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

هنریک مخیتاریان که چند ماه را به دلیل مصدومیت و همچنین عدم آمادگی کافی برای بازی کردن از دست داده بود، در دیدار هفته گذشته یونایتد مقابل فاینورد برای اولین بار در چند ماه اخیر به میدان رفت. او در 2 دیدار اخیر شیاطین سرخ در مقابل وست هم نیز فرصت بازی کردن را پیداکرد تا کم کم راهش را به ترکیب اصلی ژوزه مورینیو باز کند. در همین حال، مخیتاریان پس از دیدار امشب مقابل وست هم درباره این پیروزی و وضعیت خودش گفت:

من از بابت عملکرد تیم هیجان زده هستم، از بابت عملکرد خودم هم هیجان زده ام. ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. تمام تلاشمان را کردیم که در این بازی به پیروزی برسیم، چون بازی قبلیمان در مقابل وست هم چندان خوب نبود و پیروز نشدیم. فکر می کنم این بار همه چیز خوب پیش رفت و ما از این بابت خیلی خوشنود هستیم.

در دیدار قبلی نمی توانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم، اما امشب این کار را انجام دادیم، بنابراین تفاوت در همین مساله است. این بار شاید بیش از آن چه لازم بود را انجام دادیم و 4 گل را به ثمر رساندیم. شاید می توانستیم بیش از 4 گل به ثمر برسانیم، اما در همین عدد متوقف شدیم و فکر می کنم که در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و انتقالمان از دفاع به حمله خیلی خوب بود. باید به کار کردن ادامه دهیم تا در بازی بعدی مقابل اورتون آماده باشیم.

هنریک مخیتاریانِ 27 ساله در این دیدار یک تهدید دائمی برای وست هم بود. مخیتاریان پایه های به ثمر رسیدن 2 گل را فراهم کرد، اما وی معتقد است که این پیروزی به خاطر تلاش جمعی بازیکنان تیمش بوده است و می تواند در دوره شلوغ دسامبر به ایجاد یک روند خوب برای منچستریونایتد کمک کند. وی در این باره بیان کرد:

گاهی اوقات پس از بازی احساس خستگی می کنید، ولی این خستگی از نوع خستگی های بسیار خوب است، زیرا در زمین همه کار کرده اید و از عملکرد خودتان در داخل زمین رضایت دارید. از این رو، فکر می کنم امروز همه خسته اما در عین حال راضی هستند. یقیناً همیشه پیروزی در بازی ها خوشحال کننده است، زیرا ریکاوری شما سریع تر صورت می گیرد، شوخی و خنده در رختکن تیم بیشتر می شود. این پیروزی ها باعث می شود که جو رختکن تیم خوب بماند و این چیزی است که ما برای آن تلاش می کنیم.

گفتنیست ژوزه مورینیو نیز پس از دیدار باوست هم از عملکرد هنریک مخیتاریان ستایش کرد. منچستریونایتد در دیدار بعدی خود، روز یکشنبه در گودیسون پارک به مصاف اورتون خواهد رفت. وین رونی این بازی را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. در این باره بیشتر بخوانید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwy5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: نیاز به تغییرات اساسی داریم