تاریخ انتشار: 1395/09/12 12:50
کد خبر: 245609

دل‌بوسکه: رئال مادرید در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو گام مهمی برای قهرمانی برخواهد داشت

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است اگر شاگردان زیدان فردا موفق به شکست بارسا شوند، گام بزرگی برای قهرمانی در لالیگا برخواهند داشت.
دل‌بوسکه: رئال مادرید در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو گام مهمی برای قهرمانی برخواهد داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، ویسنته دل‌بوسکه در کنفرانسی تحت‌عنوان «فوتبال، ابزاری آموزشی» در ساراگوسا با اشاره به اولین ال‌کلاسیکوی فصل که قرار است عصر فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، گفت: اگر رئال‌مادرید موفق شود در بازی شنبه بارسلونا را شکست دهد، گام مهمی در راه قهرمانی در لالیگا خواهد برداشت، اما باید همچنان با احتیاط عمل کنند چون هنوز امتیازات زیادی در معرض از دست رفتن هستند.

او همچنین در مورد عملکرد جانشین خود در تیم ملی اسپانیا هم اظهار داشت: تغییراتی در تیم ملی اسپانیا زیرنظر خولن لوپتگی به وجود آمده است، تغییراتی در انتخاب بازیکنان، در نحوه تمرینات و در نوع بازی کردن. این تغییرات به آرامی در حال انجام شدن است و فکر می‌کنم اتفاقاً فوق‌العاده هم جواب داده است.

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا در پایان در خصوص حادثه تلخ سقوط هواپیمایی که حامل بازیکنان تیم فوتبال چاپه کوئنسه برزیل بود و در آن 76 نفر جان خود را از دست دادند و تنها 5 نفر زنده ماندند، گفت: این حادثه‌ای تأسف‌بار است. مایه تأسف است که چنین اتفاقی برای باشگاه یا یک فردی بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5ez5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: تیم متفاوتی را در ال کلاسیکو خواهید دید