تاریخ انتشار: 1395/09/12 20:55
کد خبر: 245510

گواردیولا: چلسی ایتالیایی بازی می کند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد دیدار دشوار فردای تیمش برابر چلسی صحبت کرد.
گواردیولا: چلسی ایتالیایی بازی می کند

به گزارش فرتاک ورزشی، فردا منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه خانگی سیتیزن ها به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتقادات از خط دفاعی منچسترسیتی: "از داشتن چنین بازیکنانی احساس بسیار خوبی دارم. در بعضی از بازی ها مدافعان کمی بازتر بازی می کنند و در بعضی موارد نزدیک تر به مدافعان میانی هستند. در حال القای سیستم جدیدی هستم که کمی نیازمند زمان است. بعضی از آنها این کیفیت را دارند که راحت تر با شرایط تطبیق پیدا کنند و برای بعضی از آنها دیرتر این اتفاق رخ می دهد".

 

رویارویی با آنتونیو کونته: "کونته یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر دنیای فوتبال است. اگرچه من تا به حال با او رو به رو نشده ام اما بازی کردن در مقابل او هیجان انگیز است.اگرچه نتایج ابتدای فصل چلسی خوب نبود اما آنها هفت پیروزی متوالی به دست آوردند. چلسی از ابتدا نیز یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود اما حالا شانس آنها بیشتر شده است".

 

تجربه بازی کردن در ایتالیا: "آموخته های زیادی از دوران حضور در ایتالیا دارم زیرا آنها از لحاظ فوتبالی و دفاعی بسیار قدرتمند بودند. ایتالیا در رابطه با این موضوع که تمام 90 دقیقه در محوطه جریمه خودشان باشند و با ضدحمله به گل برسند مشکلی ندارند.

 

چلسی نیز همین گونه است و ایتالیایی بازی می کند. زمانی که پا به توپ باشند با تعداد بازیکنان بالایی از مالکیت توپ دفاع می کنند. چلسی برای پیروز شدن نیاز به خلق موقعیت های زیادی ندارد اما با توجه به بازیکنان هجومی خوبی که داریم، من بهترین راه را حمله کردن می دانم".

 

تجربه رویارویی با پدرو: باید از او تشکر کنم زیرا او باعث شد من به مربی بهتری تبدیل شوم. پدرو در محوطه جریمه یک قاتل است و به زمان زیادی برای ایجاد موقعیت و ضربه زدن نیاز ندارد. از اینکه او شرایط خوبی در لیگ برتر دارد خوشحال هستم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8kdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: یک هفته فرصت داریم تا به مصاف بهترین تیم لیگ برتر برویم
حالا نوبت کشف رازهای کونته است