تاریخ انتشار: 1395/09/12 23:19
کد خبر: 245464

زیدان: نقاط ضعف بارسلونا را پیدا نکرده ام

به دنبال آخرین جلسه تمرینی پیش از ال کلاسیکو، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا در مورد جدال فردا با بارسلونا صحبت کند.
زیدان: نقاط ضعف بارسلونا را پیدا نکرده ام
به گزارش فرتاک ورزشی، فردا از ساعت ۱۸:۴۵ دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. زیدان در مقابل خبرنگاران گفت:
 
بازی سختی خواهد بود، بسیار سخت خواهد بود. باید انتظارش را داشته باشیم که مقابل یک تیم فوق العاده بازی می کنیم. خیلی خوب برای این مسابقه آماده شده ایم. مردم می خواهند مسابقه فوتبال خوبی تماشا کنند و مهمترین چیز برای ما تمرکز روی کاری است که می خواهیم انجام دهیم. ما همیشه انگیزه زیادی برای بازی داریم. باید تمام توان خود را به کار گیریم، و مثل همیشه خوب بازی کنیم. اگر خوب بازی کرده و تمرکز خود را حفظ کنیم و بازی را با قدرت شروع کنیم می توانیم کار های خوبی انجام دهیم.
بازی نکردن برای تساوی:
ما فقط به ارائه عملکردی خوب فکر می کنیم. من تساوی، برد یا شکست را بررسی نمی کنم. به نتیجه فکر نمی کنم و فقط به این فکر می کنم که همه توان خود را در زمین به کار گیریم تا در پایان مسابقه نگوییم که فاقد چیزی بودیم. نتیجه حاصل عملکردی است که در زمین به نمایش می گذارید. اگر کار ها را درست انجام دهیم، می توانیم نتیجه مثبتی کسب کنیم.
نوع بازی:
باید همان جدیتی که مقابل اتلتیکو داشتیم را تکرار کنیم. عملکرد بارسلونا مقابل رئال سوسیداد برای من جالب نبود. فردا قطعاً عملکرد آنها یکسان نخواهد بود. ما مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی می کنیم و قهرمان ها همیشه در بازی های بزرگ خود را نشان می دهند. باید آماده باشیم چون نبرد بزرگی خواهد بود.
کاسمیرو:
من از حالا در مورد ترکیب یازده نفره تیم تصمیم گرفته ام. کاسمیرو با ماست و همه می دانیم که چه چیز هایی برای ارائه کردن دارد اما فردا خواهیم دید که چه می شود. خوشحالم که او برگشته چون هر روز بهتر می شود.
 
زیدان: نقاط ضعف بارسلونا را پیدا نکرده ام
نامزدی برای بهترین مربی سال ۲۰۱۶:
من هر روز بهتر می شوم و یاد می گیرم. زمان زیادی از آغاز دوران مربیگری من نمی گذرد که حالا جزو سه نامزد نهایی شده ام. من درگیر این حرفه شده ام و قدردان آن هستم. مربیان زیادی هستند که احتمالاً در این لیست باید بالاتر از من قرار می گرفتند. من از عملکرد خود لذت می برم و هر روز در حال یادگیری هستم. اگر به عنوان مربی به کار خود بچسبم، مطمئناً بهتر خواهم شد.
اینیستا و کروس:
حضور اینیستا برنامه های ما را تغییر نخواهد داد، اما او بازیکن بزرگی است و برای تیمش اهمیت بسیاری دارد. کروس خوب است اما هنوز کمی با شرایط بازی فاصله دارد و باید به او زمان بدهیم.
کریستیانو رونالدو:
به طور ویژه با او صحبت نکرده ام. او فوق العاده حرفه ای است و می داند چطور خود را آماده مسابقه کند. او خود را خوب می شناسد و برای من جالب است که چقدر برای سایر بازیکنان اهمیت دارد. او انرژی باور نکردنی دارد و خوشحالم که او را شاد و متمرکز برای پیروزی می بینم. او امسال به همه چیز دست یافته و هنوز هم تشنه است. این برای گروه فوق العاده است.
اهمیت گروه:
باید انتظار داشته باشیم که همه حس مهم بودن داشته باشند، و همیشه باید همینطور باشد. فلسفه دیگری برای یک مربی وجود دارد - وقتی من دوران بازی را شروع کردم تنها 11 بازیکن اصلی و دو بازیکن روی نیمکت وجود داشت. حالا می توانیم 18 بازیکن با خود ببریم و از اکثر آنها استفاده کنیم و من معتقدم که این راه درست است. گروه، به خصوص در این باشگاه بزرگ، مهمترین چیز است. همه آنها بازیکنان خوبی هستند و نقشی حیاتی دارند. از همه استفاده خواهم کرد. هرچند احمق نیستم و می دانم که برخی بازیکنان خاص می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. همه آنها در خط میانی و حمله مهم هستند. همینطور کسانی که از روی نیمکت به میدان می آیند. از تک تک بازیکنان به انرژی مثبت نیاز داریم.
 
زیدان: نقاط ضعف بارسلونا را پیدا نکرده ام
 
پیروزی آخر در ورزشگاه نوکمپ:
فردا بازی کاملاً متفاوتی را شاهد خواهیم بود. کلمه ای برای توصیف آن دارم، اما بی ادبانه است: باید من را ببخشید، اما سال گذشته فشار مضاعفی به خود وارد کردیم اما این فصل فرق می کند. باید این کار را با مغز خود انجام دهیم. حریف بسیار قدرتمند است و بازی متفاوتی خواهد بود. فقط می خواهم که مثل سال گذشته و بازی های اخیر آماده باشیم.
بنزما :
می دانیم کریم چقدر مهم است و چه کار هایی می تواند درون زمین انجام دهد. او چیز های زیادی به ما می بخشد، به خصوص در دیداری مثل ال کلاسیکو بازیکنانی مثل کریم یا کریستیانو هستند که در چنین مسابقاتی الگو به شمار می روند. او می تواند در پست دلخواه خود چیز های زیادی به تیم اضافه کند. اما برنامه ما گروهی است و اینکه به عنوان یک تیم چه کار می توانیم انجام دهیم.
مسی:
همه ما به امتیازات نیاز داریم، نه فقط بارسلونا به خاطر اینکه از ما عقب است. ما شاید جلو باشیم اما هیچ معنایی ندارد. باید دلیل این پیشتازی را در هر مسابقه نشان دهیم. همه ما می دانیم که مسی چطور بازیکنی است. او یکی از بهترین های دنیاست و چشم ما مثل کل تیم بارسلونا، روی او هم خواهد بود.
۶ امتیاز برتری:
نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به آنجا می رویم تا فوتبال بازی کنیم و برای کسب پیروزی تلاش کنیم. هرگز روی اعداد تمرکز نمی کنیم چون کمکی نمی کند. 90 دقیقه فرصت داریم تا فوتبال فوق العاده ای ارائه کنیم، همین.
تمجید از فلورنتینو پرز:
درست است که می خواهم تمام زندگی ام را در مادرید سپری کنم چون در این شهر خیلی حس حضور در خانه دارم. رئیس من را به اینجا آورد و علیرغم این حقیقت که خیلی ها من را نمی خواستند، شانس بازی برای این باشگاه بزرگ را به من داد. من تا ابد قدردان او خواهم بود. حالا به عنوان مربی اینجا هستم و فرق می کند. باید سعی کنیم در بازی های خود پیروز شویم. از اظهارات او تشکر می کنم.
حس خاص پیروزی در ال کلاسیکو:
هیچ چیز بهتری وجود ندارد. این ال کلاسیکو است و هر بازیکنی رؤیای بازی در آن را دارد. به اندازه کافی خوش شانس بودم که در آن بازی کرده باشم و حالا فقط می خواهم از بازی لذت ببرم. این بازی برای همه بسیار ویژه است. در طول سال شاید فقط دو ال کلاسیکو را شاهد باشیم و هرکس مشتاق بازی در آن است. انتظارات و علاقه زیادی نسبت به این مسابقه وجود دارد. با میل زیادی برای نشان دادن اینکه در این نوع بازی ها چه کار هایی می توانیم انجام دهیم، آماده شده ایم.
ترکیب بارسلونا:
می دانم که ترکیب آنها توانایی ضربه زدن به ما را دارد، اما نقاط ضعف بارسا را پیدا نکرده ام، چون هر بازی فرق می کند. ما حریفان خود را مطالعه می کنیم و می دانیم که می توانیم به آنها ضربه بزنیم اما هیچ ضعفی وجود ندارد، آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. دو تیم بزرگ مقابل هم بازی خواهند کرد و باید ببینیم که چه می شود. در ال کلاسیکو هیچ مدعی وجود ندارد. بازی ۵۰-۵۰ است و دوست ندارم چیز دیگری غیر از این بشنوم.
روند خوب تیم:
شگفت زده نشده ام چون با توجه به کار های روزمره ای که انجام می دهیم، این روند غیرمنتظره نیست. ما بازیکنان استثنایی و با کیفیتی داریم و آنها کاملاً حرفه ای هستند. بنابراین شانس کسب این نتایج را داریم. می دانم که ممکن است عجیب باشد، اما این نتایج به لطف سخت کوشی، تمرکز و جدیت روزمره است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgzbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های ماسکرانو قبل از ال کلاسیکو: اینطوری نمی شود قهرمان لالیگا شد