تاریخ انتشار: 1395/09/14 00:49
کد خبر: 245270

کونته هشتمین قربانیش را هم گرفت

چلسی و کونته با بردهای خود در لیگ جزیره روزهای خوشی را سپری می کنند و در صدر جدول جولان می دهند.
کونته هشتمین قربانیش را هم گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، چلسی 7 بازی قبلی خود را با برد پشت سرگذاشته‌ بود و امروز در اتحاد مهمان منچسترسیتی‌ ای بود که سایه به‌سایه آن‌ها در صدر جدول قرار داشت. شاید خوشبین‌ترین هواداران چلسی هم فکر نمی‌کردند روند بردهای متوالی تیم کونته ادامه داشته باشد. به‌خصوص که منچستری‌ها هم دو بازی آخر خود در لیگ جزیره را با برد خارج ازخانه گذرانده بودند و با آمادگی کامل برای گرفتن جای چلسی درصدر جدول وارد زمین شدند. با گل به‌خودی کیهیل در دقایق پایانی نیمه اول و پیش افتادن من‌سیتی همه‌چیز برای شکست چلسی و پایان پرونده بردهای متوالی کونته آماده‌بود.

اما با طوفان چلسی در نیمه دوم و ضدحملات زهردار شاگردان کونته ورق برگشت. دراین بین دیگو کاستا هم با زدن گل دوم چلسی، یازدهمین گل فصل خودش را زد و حالا بالاتر از آگوئرو10 گله که در این بازی درخششی نداشت بهترین گلزن بازی‌هاست.

کاستا و هم‌بازی‌هایش توانستند با برد دلچسب درخانه من‌سیتی قدرتمند حالا به تنهایی در صدر لیگ‌برتر قرار بگیرند. روند خیره‌کننده چلسی حتی توسط پپ گواردیولا هم متوقف نشد. باید دید در نهایت چه تیمی ترمز بهترین تیم حال حاضر جزیره را خواهد کشید. ‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yww5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: به نمایش چلسی افتخار می کنم