تاریخ انتشار: 1395/09/14 14:38
کد خبر: 245198

رائول: رئال همچین کاپیتانی می خواهد

مدافع رئال مادرید علاوه بر زدن گل تساوی برابر بارسلونا، آمار خیلی خوبی نیز برابر بارسلونا برجا گذاشت.
رائول: رئال همچین کاپیتانی می خواهد

به گزارش فرتاک ورزشی، اسطوره رئال مادرید بعد از تساوی در ال‌کلاسیکو به ستایش از سرخیو راموس پرداخت و تاکید کرد این همان کاپیتانی است که قوهای سپید به او نیاز دارند.

 سرخیو راموس توانست بار دیگر در یک دیدار بزرگ، منجی رئال مادرید شود. در حالی که بارسلونا تا دقایق پایانی با یک گل از رئال پیش بود راموس توانست با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند و مانع از شکست تیمش شود.

رائول که سال‌ها در خط حمله رئال مادرید می‌درخشید، به ستایش از راموس پرداخت و گفت: هر زمان که به کاپیتان نیاز است، در نقش منجی ظاهر می شود. راموس بار دیگر ثابت کرد که چه بازیکن تاثیرگذاری برای رئال مادرید  است. ال کلاسیکو مثل همیشه بازی بزرگ و قوی ای بود. رئال بازی را در نیمه دوم خوب شروع نکرد و این بارسلونا بود که چند موقعیت خوب گلزنی را ایجاد کرد. داور در نیمه نخست یک پنالتی به سود رئال نگرفت. اگر خطا روی لوکاس واسکس گرفته می شد، روند بازی تغییر می کرد.

رائول از تاثیر گذاری آندرس اینیستا و بازگشت او به ترکیب بارسلونا نیز گفت: ورود اینیستا به میدان باعث شد تا کفه ترازو به سود بارسلونا سنگین شود. سرخیو بوسکتس بسیار اذیت شد چراکه نه ایوان راکتیچ و نه آندره نمایش خوبی نداشتند.

اسطوره رئال مادرید در پایان سخنان خود درباره عملکرد کریم بنزما گفت: از عملکرد این بازیکن راضی نیستم. او می توانست بهتر از این ظاهر شود. در پایان باید بگویم بسیار خوشحال شدم که رئال مادرید گل تساوی را به ثمر رساند. راموس بار دیگر ارزش خود را به عنوان کاپیتان نشان داد.

رئال مادرید با این تساوی، اختلاف 6 امتیازی خود را با بارسلونا در صدر جدول رده بندی حفظ کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2788bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار فوق العاده راموس در ال‌لاسیکو