تاریخ انتشار: 1395/09/15 10:29
کد خبر: 245030

مورینیو: وقتی بازیکن ۲ متری دارید او را به زمین می فرستید تا دفاع کند

سرمربی منچستریونایتد از تعویض خود در بازی برابر اورتون دفاع کرد و به تساوی برابر این تیم واکنش نشان داد.
مورینیو: وقتی بازیکن ۲ متری دارید او را به زمین می فرستید تا دفاع کند

به گزارش فرتاک ورزشی، منچستریونایتد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر اورتون به میدان رفت که با تساوی یک بر یک به متوقف شد. در نیمه نخست زلاتان ایبراهیموویچ برای یونایتد گلزنی کرد ولی در دقایق پایانی، مروان فلینی با ورود به زمین یک پنالتی به حریف داد تا لیتون بینز آن را وارد دروازه یونایتد کند.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: یک بازی دیگر با عملکردی خوب در جایی خیلی سخت، استادیومی که هوادارانش بسیار احساسی هستند، در مقابل تیمی پر از بازیکنان خوب. بنابراین عملکردمان خیلی خوب بود اما نتیجه در مقایسه با عملکردمان، نتیجه بدی محسوب می شود. هرچند از افزایش فاصله با تیم های بالای جدول نگران هستم اما در حال حاضر فقط روی بالاتر بردن کیفیت بازی تیمم تمرکز دارم و می خواهم تا جایی که ممکن است، خوب بازی کنیم. فکر می کنم عملکرد منچستریونایتد زیر نظر من خیلی با قبل فرق کرده و بهتر شده است. در این دیدار هم خیلی خوب بازی کردیم و اگر آندر هررا توپ را به تیر نمی زد، بازی ۲ برصفر به سود ما به پایان می رسید. هواداران حریف از یک امتیازی که از این دیدار گرفته بودند، با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند. این نشان می دهد ما چقدر خوب بازی کردیم. حالا می خواهیم همین روند خوب را برابر زوریا در لیگ اروپا داشته باشیم. 

از مورینیو به خاطر به زمین آوردن فلینی سوال شد که مربی پرتغالی با دفاع از تعویض خود گفت: فکر می کنم شما بیشتر از من فوتبال می فهمید. خیلی واضح است چرا این تعویض را انجام دادم. اورتون دیگر فوتبال زیبا بازی نمی کرد و تمام بازی این تیم مستقیم شده بود. وقتی بازیکنی ۲ متری در اختیار دارید، سعی می کنید در این دقایق او را به زمین بفرستید. این همان کاری بود که انجام دادم.

سرمربی منچستریونایتد در پایان دیدار امروز پس از چند بار تکرار پرسش خبرنگار درباره تصمیم داور در مورد پنالتی گفت: درباره تصمیم هیچ نظری نمی دهم.

منچستریونایتد باید پنجشنبه در لیگ اروپا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در حالی برابر زوریا اوکراین به میدان برود که کسب یک امتیاز صعود یونایتد را به عنوان یکی از دو تیم قطعی خواهد کرد. در دیگر دیدار این گروه، فنرباغچه مهمان فاینورد خواهد بود. یونایتد همچنین هفته آینده در خانه  باید برابر تاتنهام به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سوانسی-منچستریونایتد