تاریخ انتشار: 1395/09/15 12:12
کد خبر: 245006

انگیزه من در تاتنهام فتح جام هاست

هری کین می گوید می خواهد فوتبالش را در تاتنهام ادامه دهد.
انگیزه من در تاتنهام فتح جام هاست

به گزارش فرتاک ورزشی، هری کین به تازگی قرارداد خود را تا سال 2020 با تاتنهام تمدید کرد و با زدن دو گل در بازی برابر سوانزی آن را جشن گرفت.

 مهاجم انگلیسی که در چهار بازی اخیرش برای تاتنهام پنج گل زده است درباره آینده اش با این تیم لندنی می گوید:

از نگاه من، تا زمانی که باشگاه رو به جلو می رود و چشم اندازی دارد و پیشرفت می کند، دوست دارم اینجا بمانم. در حال حاضر اوضاع اینگونه است پس دلیل ندارد به تیم دیگری بروم. انگیزه من در تاتنهام فتح جام هاست. لیگ برتر و لیگ قهرمانان. باید جاه طلب باشیم، همه چیز در جای درست خود قرار دارد.

ورزشگاه جدید آرام آرام در حال ساخته شدن است و همه  چیز برای بدل به شدن به یکی از باشگاه های برتر اروپا در جای درست خود است. هدف این است؛ این هدف من است و مطمئنم هدف باشگاه هم همین است. اینجا خوشحالم؛ احساس می کنم باشگاه در حال پیشرفت است و مربی فوق العاده ای داریم که من و بازیکنان به او ایمان داریم. برای تمدید قرار تردید نکردم.

 وی درباره مصدومیتش در ابتدای فصل گفت:

وقتی مصدوم هستید، با خودتان فکر می کنید دوباره بازی کردن چگونه خواهد بود. ریکاوری زیادی داشتم و در بدنسازی کار کردم تا آماده برگردم. اینکه بعد از مدتی برگردید و گلزنی کنید حس خوبی دارد. امیدوارم بتوانم برای بای فصل اینکار را ادامه دهم. می دانیم که در یکی دو ماه گذشته می توانستیم بهتر کار کنیم.

در تیم درباره این صحبت کرده ایم که دو ماه آینده چقدر اهمیت دارند. سال گذشه در دسامبر و ژانویه واقعاً تلاش کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. حالا هم باید همین کار را بکنیم. بازی هایی در پیش رو داریم که قطعاً می توانیم در آن ها پیروز شویم؛ چند بازی خانگی داریم که باید آنه ها را ببریم. امیدواریم بتوانیم چند پیروزی پیاپی کسب کنیم تا در لیگ بالا برویم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین شکست گواردیولا در لیگ برتر
تاتنهام ۲-0 سیتی: پپ هم می بازد