تاریخ انتشار: 1395/09/15 22:10
کد خبر: 244894

هشدار مدافع بارسلونا به رئال مادرید

سرخی روبرتو، مدافع بارسا تاکید کرد که هنوز نبرد برای کسب قهرمانی در لالیگا به پایان نرسیده است.
هشدار مدافع بارسلونا به رئال مادرید

به گزارش فرتاک ورزشی، گل دقیقه 90 سرخیو راموس در ال کلاسیکو باعث شد فاصله 6 امتیازی رئال مادرید و بارسلونا در صدر جدول حفظ شود.

 

تساوی برابر رئال مادرید: "ما شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم اما در چنین بازی های این اتفاقات غیرطبیعی نیست. هرگز نباید در مقابل تیمی مانند رئال آرام نشست. زیرا آنها، خصوصا راموس گلهای زیادی در دقایق پایانی به ثمر رسانده اند. گرچه ما بدشانس بودیم اما دیگر نباید به اتفاقات آن دیدار فکر کنیم. از نظر من فاصله بارسا و رئال در جدول غیرقابل جبران نیست و اگر از همه توانایی خود بهره ببریم امکان جبران آن وجود دارد".

انتقاد از خط میانی بارسلونا: "بازیکنان خط میانی بارسا در بالاترین سطح بازی می کنند و اگر زمانی بارسلونا خوب بازی نمی کند، تنها تقصیر هافبک ها نیست و به کل تیم باز می گردد. بارسلونا تقریبا همیشه هجومی بازی می کند و من نیز وظیفه دارم در منطقه دفاعی عملکرد خوبی داشته باشم".

بازی برابر گلادباخ: "بازی برابر گلادباخ برای ما اهمیت دارد زیرا برای بازی بعدی لیگ و بعد از سه تساوی متوالی، باید با اعتماد به نفس بیشتری به میدان برویم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywwoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آیا کاپیتان کهکشانی ها ال کلاسیکو را از دست می دهد؟!