تاریخ انتشار: 1395/09/19 14:12
کد خبر: 244107

نقش کلیدی لوئیس سوارز در تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی

اگر مسی با بارسلونا تمدید کرد، بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایلش، تمدید قرارداد لوئیس سوارز بوده است.
نقش کلیدی لوئیس سوارز در تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از چند روز دیگر توسط پدرش مذاکراتش را برای تمدید قرارداد با بارسلونا آغاز خواهد کرد. تمدید قراردادی که اگر نهایی شده و رسمی شود، قطعا یکی از دلایل عمده آن، تمدید قرارداد لوئیس سوارز بوده است.

 شاید در ابتدا باورش عجیب به نظر برسد اما آینده سوارز کاملا بر تصمیم لیونل مسی تاثیرگذار است و احتمالا به همین دلیل هم بود که بارسا ابتدا با مهاجم اروگوئه‌ای خود تمدید کرد - این خبر تا زمستان رسمی خواهد شد - اما دلیل این وابستگی چیست؟

مسی فصل گذشته لحظات تلخ فراوانی را تجربه کرد. از مصدومیت‌ها که بگذریم، به شکست دردناک در فینال کوپاآمریکا  و پس از آن، محکومیت او و پدرش به 21 ماه زندان می‌رسیم. دو اتفاق تلخ که به فاصله تنها 10 روز برای فوق ستاره آرژانتینی رخ داد. ناراحتی مسی را به وضوح می‌شد دید. گریه‌های او پس از شکست مقابل شیلی و خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی - که البته بعدها آن را پس گرفت - مهر تاییدی بر این ادعاست. در چنین قابی بود که باشگاه‌های علاقمند به لئو که شرایط را برای این بازیکن در بارسلونا مساعد نمی‌دیدند، بار دیگر با پدر لئو تماس گرفتند و وضعیت آینده او را جویا شدند. 

در چنین اوقات دشواری این همسایه مسی، لوئیس سوارز بود که با حمایت‌های همیشگی خود و البته رفت و آمدهای فراوان خانوادگی با مسی، انگیزه را بار دیگر به فوق ستاره آرژانتینی بازگرداند. سوارز که مدت‌هاست بهترین دوست مسی در داخل و خارج زمین است، نقش ویژه‌ای در بازگرداندن مسی از آن شرایط داشته و البته خود او نیز در مذاکره با بارسا برای تمدید، خواستار تمدید قرارداد لئو شده است. سوارز و مسی ماه‌هاست با هم به ورزشگاه می‌آیند و رفت و آمد خانوادگی آن‌ها روزانه شده است. جالب که همسران این دو نیز به تازگی در تجارت، همکار و شریک شده‌اند و این نشانه روابط فوق العاده میان دو خانواده است.

حال با تمام این توصیفات،در تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی، فارغ از همه دلایل دیگری از جمله علاقه همیشگی او به بارسا، دوستی و حمایت‌های لوئیس سوارز نقش ویژه‌ای را ایفا خواهد کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnmqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماسکرانو: حالا روی لالیگا تمرکز می کنیم