تاریخ انتشار: 1395/09/19 19:25
کد خبر: 244021

دومین الگو‌ی مربیگری گواردیولا پس از کرایف کیست؟

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی نام دومین مربی که بیشترین تأثیر را بر حرفه مربیگری او گذاشته است، اعلام کرد.
دومین الگو‌ی مربیگری گواردیولا پس از کرایف کیست؟

 پپ گواردیولا چندین بار از یوهان کرایف، اسطوره فقید باشگاه بارسلونا به عنوان کسی که بیشتر تأثیر را از او گرفته، معرفی کرده است، اما او می‌گوید که علاوه بر این مرد هلندی یک سرمربی دیگر نیز هست که تأثیر زیادی روی او و شیوه مربیگری‌اش گذاشته است، کسی که سابقه هدایت تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی و تیم‌های باشگاهی مانند اتلتیک بیلبائو و مارسی را دارد و 10 سال پیش در یک جلسه 11 ساعته توصیه‌های ارزشمندی به او برای ورود به دنیای مربیگری کرد.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که از آن جلسه 11 ساعته چه چیزهایی عایدش شده است، گفت: خیلی چیزها. من جزو طرفداران بزرگ او هستم. خب با 11 ساعت جلسه شما می‌توانید چیزهای زیادی بیاموزد اما در نهایت شما با چنین جلسه‌ای نمی‌توانید بازیکنی مانند مارسلو را بشناسید چون باید با او زندگی کرده باشید و تجربیاتی از رویارویی با او داشته باشید.

fB5sCQ4bLZLm

گواردیولا افزود: به نظر من مارسلو یکی از کسانی است که به حرفه ما هویت می‌بخشد. او کسی است که برای همتایانش و برای تمام بازیکنان قبلی‌اش احترام قائل است و آنها را تحسین می‌کند. او درباره فوتبال همه چیز را کاملاً می‌داند. بیلسا لیاقتش را دارد که هر سال در فوتبال دنیا حضور داشته باشد. بیلسا فردی صادق و قدرتمند است. من واقعاً او را تحسین می‌کنم. مارسلو یکی از الگوهای من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw88b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار عجیب من سیتی در خانه/ 88 روز بدون برد