تاریخ انتشار: 1395/09/20 14:10
کد خبر: 243892

«سرخیو آگوئرو» خشن نیست

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی چهار بازی آینده این تیم را به خاطر تکل خطرناکش در بازی مقابل چلسی از دست خواهد داد اما مربی او از شخصیتش دفاع کرده است.
«سرخیو آگوئرو» خشن نیست

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است که «سرخیو آگوئرو» علیرغم دومین محرومیت طولانی مدتش در این فصل، بازیکن خشنی نیست.

هفته گذشته در جریان بازی تیم های منچسترسیتی و چلسی که به پیروزی سه بر یک «آبی ها» انجامید، آگوئرو تکل وحشتناکی روی پای «داوید لوئیس» رفت که علاوه بر اخراجش در آن دیدار، از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

این مهاجم آرژانتینی این فصل در ۱۲ بازی خود در لیگ برتر، ۱۰ گل به ثمر رسانده است و پیش از این نیز به خاطر ضربه ای که با آرنج به صورت «وینستون رید» بازیکن وستهام زد، سه جلسه محروم شده بود.

علیرغم این دو بی احتیاطی بزرگ، گواردیولا اصرار دارد که آگوئرو شخصیت خصمانه ای ندارد.

وی گفت: به ثمر رساندن گل های زیاد، نصیحتی است که من به او می کنم. سرخیو بازیکنی نیست که خشن باشد. وی مجازاتش را می پذیرد. در این مواقع فقط باید آن را بپذیرید و سعی کنید که دوباره تکرار نکنید.

در طول محرومیت آگوئر، «کلچی ایهیناچو» جای او را در نوک خط حمله سیتی پر خواهد کرد و این بازیکن ۲۰ ساله گفته است که وی از حمایت هم تیم هایش برخوردار است.

این بازیکن اهل نیجریه گفت: قبل از بازی مقابل سلتیک، او (آگوئرو) به من گفت که اکنون تو باید جای مرا پر کنی. او می گوید که باید خیلی خوب عمل کنم و کلماتی برای تشویق من به کار برد. پس قصد دارم که این کار را انجام دهم. تکلیف بزرگی روی دوشم خواهد بود. باید واقعاً سخت کار کنم تا به تیم کمک کنم که امتیازات لازم را در لیگ برتر کسب کنیم.

ایهیناچو در نه بازی لیگ برتری خود در این فصل سه بار گلزنی کرده است و به علاوه در دو بازی از لیگ قهرمانان نیز دو گل به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp7md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاک: گواردیولا در سیتی نیاز به زمان دارد