تاریخ انتشار: 1395/09/22 01:47
کد خبر: 243545

کلوپ: دو پنالتی ما گرفته نشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهام، تایید کرد که ماندن در کورس رقابت با چلسی برای تیمش دشوار است.
کلوپ: دو پنالتی ما گرفته نشد

در این دیدار قرمزها ابتدا با گل آدام لالانا از حریف پیش افتادند اما وستهام با زدن دو گل در آستانه یک پیروزی شیرین قرار گرفت اما شاگردان کلوپ در نهایت توانستند کار را به تساوی بکشند.

 

لیورپول از 4 بازی گذشته اش تنها 5 امتیاز گرفته در حالی که چلسی در 9 دیدار اخیرش در لیگ برتر پیروز شده است و به همین دلیل، سرمربی قرمزها می داند که تیمش کار دشواری در پیش دارد.

او به خبرنگاران گفت:" دشوار است که در کورس رقابت با چلسی بمانیم، وقتی آنها در همه دیدارها به پیروزی می رسند و ما نه. اما من به این فکر نمی کنم. وقتی در جدول اول یا دوم بودیم هم به آن فکر نمی کردم.

اکنون زمانی است که باید هرچه می توانیم امتیاز کسب کنیم. فصل خیلی طولانی است و همه می دانند که دشوارترین مقطع فصل دارد از راه می رسد.

چلسی می تواند با همین ترکیب ادامه بدهد؛ آرسنال هم تقریبا همین طور. منچستریونایتد مشکلاتی دارد. تاتنهام هری کین را برای مدتی از دست داد. شرایط اینطور است.

انتظار ما این است که در مقطع حساس فصل هم در بالای جدول بمانیم. پس از آن می توانیم در مورد اینکه چه اتفاقی میتواند رخ بدهد، صحبت کنیم.

در دو دیدار گذشته، ما از نظر عملکرد خیلی بهتر از حریف بودیم. ما هنوز در مسیر خوبی قرار داریم اما در جدول اول نیستیم؛ دوم هم نیستیم اما سوم هستیم."

کلوپ همچنین با ابراز نارضایتی از تصمیمات داور بازی، گفت:" کاملا مطمئنم که یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. افتادن لالانا در محوطه جریمه در دقایق پایانی نیمه اول پنالتی بود. در نیمه دوم هم توپ به دست وینستون رید برخورد کرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwarw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای کلوپ، لالانا مصدوم شد