تاریخ انتشار: 1395/09/25 03:28
کد خبر: 242942

پیروزی ارزشمند منچسترسیتی برابر واتفورد

منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل واتفورد به پیروزی 2-0 رسید و جایگاهش در رتبه چهارم جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
پیروزی ارزشمند منچسترسیتی برابر واتفورد

بعد از چند نتیجه ضعیف، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار نمایش بهتری داشتند و در نهایت توانستند تیم آماده واتفورد را با دو گل شکست بدهند.

سیتی بازی  را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8، رحیم استرلینگ می توانست گل اول را به ثمر برساند اما واکنش خوب گومز، دروازه واتفورد را نجات داد.

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل اول پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 30، زابالتا قفل دروازه گومز را باز کرد.

روی یک ارسال از کوین دی بروین، توپ روی تیر دوم به مدافع آرژانتینی رسید و او هم با ضربه ای مطمئن، کار را تمام کرد.

حملات سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما دروازه واتفورد در این نیمه برای بار دوم باز نشد و سیتی با همان یک گل به رختکن رفت.

سیتی در نیمه دوم هم شروع بهتری داشت و در دقیقه 49 به یک موقعیت خوب رسید اما حضور به موقع خوان زونیگا، دروازه واتفورد را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 86، سیتی به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع و همکاری استرلینگ و داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی با یک شوت تماشایی از داخل محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی بازیکنان واتفورد تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 سیتی به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk5ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی منچسترسیتی- واتفورد