تاریخ انتشار: 1395/09/27 22:18
کد خبر: 242290

راموس : با زیدان همه چیز را به‌دست می آوریم

رئال مادرید فردا در یوکوهاما و در فینال جام جهانی باشگاه ها به مصاف کاشیمای ژاپن خواهد رفت و سرخیو راموس نیز با رفع مصدومیت می تواند از ابتدا در این بازی حضور یابد.
راموس : با زیدان همه چیز را به‌دست می آوریم

راموس که بازی نیمه نهایی برابر آمه ریکا را از دست داده بود، فردا می تواند یک بار دیگر برای کهکشانی ها به میدان رود.

حضور راموس که اغلب در دقایق پایانی بازی های حساس، سرنوشت را برای رئال عوض کرده است، می تواند نقطه امیدواری بزرگی برای رئالی ها باشد.

راموس در مورد بازی فردا گفت:« همیشه وقتی شانس تصاحب یک جام دیگر در اختیار شماست، تجربه جدیدی برای شماست. با وجود اینکه بارها افتخارات مهمی کسب کرده ایم، هر سال از صفر شروع می کنیم.

به عنوان کاپیتان فردا می توانم یک جام جدید بالای سر ببرم. مساله ای که باعث غرور من است و به آن افتخار می کنم. در بازی قبلی به دلیل کوفتگی مختصری که داشتم بازی نکردم ولی امروز بدون مشکل تمرین را به پایان رساندم و اگر سرمربی صلاح بداند، فردا مشکلی برای بازی ندارم.»

 

زیدان: «با ورود او همه چیز در رئال کاملا تغییر کرد. او از لحاظ روحی تیم را دگرگون کرد و توانست رختکن را به خوبی مدیریت کند.

با او توانستیم تا آستانه فتح لالیگا پیش رویم اما نشد؛ با این حال لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا را تصاحب کردیم. زیدان استعداد ویژه خود در زمان بازیگری را به دوران مربیگری انتقال داده است.»

 

 

 

راموس تایم: «امیدوارم و ترجیح می دهم که تیم در وقت عادی پیروز شده و هرگز کار ما به دقیقه 90 نکشد.

البته این مساله به من اعتبار خاصی بخشیده؛  ولی اگر کار به دقیقه 90 نکشد، هواداران با آسودگی بیشتری بازی های ما را تماشا خواهند کرد و استرس دقیقه 90 را نخواهند داشت.

اتفاقات بازی های فینال تاریخی می شوند. وقتی پیراهن رئال را به تن می کنید، باید تا دقیقه 90 بجنگید و محکوم به کسب جام های مختلف و برنده شدن در تمام فینال ها هستید. من در چند فینال خوش شانس بوده ام که توانسته ام برای رئال گل بزنم و این بار نیز تلاشم را خواهم کرد.»

 

رونالدو: «او بهترین است. دو بازیکن برتر در دنیا داریم: رونالدو و مسی. تفاوتشان البته اندک است. رونالدو امسال شایسته توپ طلا بود و به حق به آن دست یافت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkdvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس تمریناتش را از سرگرفت