تاریخ انتشار: 1395/05/01 19:30
کد خبر: 272489

رایولا: به عنوان یک پیشخدمت چیزهای زیادی آموختم/ من به آن کار افتخار می کنم.

مینو رایولا معتقد است بالوتلی تغییر کرده و فقط به یک فرصت نیاز دارد.
رایولا: به عنوان یک پیشخدمت چیزهای زیادی آموختم/ من به آن کار افتخار می کنم.

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، به گزارش فوتبال ایتالیا، ماریو بالوتلی که در طول حضورش در آنفیلد روزهای ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت، پس از پیوستن قرضی به میلان، دچار مصدومیت شد و نتوانست به جایگاه گذشته اش بازگردد. پس از آن روسونری، بالوتلی را به صورت کامل به خدمت نگرفت و ماریو به لیورپول بازگشت.

مینو رایولا مدیر برنامه های ماریو بالوتلی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت درباره وضعیت موکلش گفت:

در زندگی هرگز دیر نمی شود. اگر شما فکر می کنید که ماریو باعث ناامیدی من شده باید بگم که سخت در اشتباه هستید. چرا که زندگی او بسیار بهتر شده و منتظر فرصت مناسبی است. البته او باید کمی شانس نیز داشته باشد. چیزی در طول دو فصل گذشته فاقد آن بود. اما من به شما اطمینان می دهم او فردی بزرگ تر با قلبی بزرگ تر است. او به کجا خواهد رفت؟ من هیچ ادعایی نمی کنم. باید دید چه اتفاقی می افتد. من برای گوش دادن و تصمیم گیری موکلم ساخته شده ام.

 

رایولا در رابطه با کنایه سینیشا میهایلوویچ که او را به یک " پیتزا ساز " تشبیه کرده بود، توضیح داد:

خب این کلمات او توهین آمیز بود. من در رستوران پدرم کار می کردم و تجربه کار در آنجا از من چیزی ساخته که حالا هستم. من فراموش نمی کنم که چه بودم و دوست ندارم کسی کار صادقانه من را انکار کند. من به آن کار افتخار می کنم. به عنوان یک پیشخدمت چیزهای زیادی آموختم و اول از همه احترام به همه مردم. پیشخدمتی به من آموخت که چگونه به صحبت های همه گوش بدهم. رستوران دانشگاه من بود اگرچه من به دانشگاه رفته ام. من چیزهای زیادی از پدرم آموختم. او به من یاد داد که چگونه به خوبی زندگیم را سازماندهی کنم و به من آموخت که برای شروع کار باید با محدودیت ها کنار بیایم. الان پدرم 87 ساله است و دیگر در رستورانمان کار نمی کند. او همیشه نقطه مشورت من در کارها بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkjaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیرلو: بالوتلی مرا نا امید کرد