تاریخ انتشار: 1395/05/01 22:09
کد خبر: 272467

اوبامیانگ: نمایش خوبی مقابل یونایتد داشتیم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم دورتموند، پس از پیروزی 4-1 تیمش مقابل منچستریونایتد، خریدهای جدید زردها را مورد ستایش قرار داد.

 اوبامیانگ که فصل گذشته در همه رقابت ها 39 گل برای دورتموند به ثمر رساند، در پیروزی مقابل شیاطین سرخ هم گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گونسالو کاسترو هم با زدن دو گل در این پیروزی نقش پررنگی داشت اما زیباترین گل بازی را عثمان دمبله، ستاره جدید دورتموند، در دقیقه 57 به ثمر رساند. اوبامیانگ معتقد است که این پیروزی نشان می دهد تیمش برای شروع فصل جدید آماده است.

او به خبرنگاران گفت:" ما احساس خوبی داریم. ما تمرینات مان را سه هفته قبل آغاز کردیم و شرایط خیلی خوبی داریم. بازی خوبی مقابل منچستریونایتد انجام دادیم و این نتیجه احساس خیلی خوبی داشت. بازیکنان جدید واقعا روی فرم هستند.

01128277

فکر می کنم ترکیب خوبی هستیم زیرا سرمربی عملکرد خیلی خوبی داشت تا به عنوان یک تیم، عملکرد خوبی داشته باشیم و البته ما از اینکه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند، لذت می بریم. باید مانند یک تیم بازی کنیم."

دورتموند در دیدار بعدی اش در چمپیونزکاپ مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت و اوبامیانگ امیدوار است که تیمش مقابل مردان پپ گواردیولا عملکرد خوبی داشته باشد:" این بازی بعدی است و باید ببینیم مقابل این تیم چه رخ خواهد داد. امیدوارم مانند امروز بازی خوبی باشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpoxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: این شکست معیار قضاوت نیست

دومین برد برای تیم بسکتبال دانشجویان ایران
دومین دوره رقابت‌های قهرمانی بسکتبال دانشجویان آسیا؛