تاریخ انتشار: 1395/05/01 22:10
کد خبر: 272466

سوارز: مسی با اختلاف بهتر از رونالدوست/ «لیونل» شایسته کسب توپ طلای 2016 است

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا اعتقاد دارد هم‌تیمی‌ آرژانتینی‌اش به مراتب بهتر از مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید است.

رقابت برای کسب توپ طلا در سال 2016 همانند سال‌های گذشته داغ است، جایزه‌ای که در ابتدای سال 2017 با آرای سرمربیان و کاپیتان‌های ملی و روزنامه‌نگاران منتخب جهان توسط فیفا و با مشارکت مجله «فرانس فوتبال» به بهترین بازیکن جهان اهدا خواهد شد.

کارشناسان این بار هم شانس لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را برای کسب این عنوان بیشتر از بقیه می‌دانند هر چند در حال حاضر هفت کاندیدای دیگر هم هستند که شانس کسب توپ طلا را دارند.

مسی فصل گذشته 41 گل برای بارسا زد و 26 پاس گل هم داد و با این تیم به قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا رسید اما در طرف دیگر رونالدوی 31 ساله با رئال‌مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و قهرمانی دراماتیکی را هم با تیم ملی فوتبال پرتغال در مسابقات یورو 2016 تجربه کرد.

در حالی که نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا هفته گذشته گفت که «رونالدو امسال شانس بیشتری نسبت به مسی برای کسب توپ طلا دارد»، لوئیز سوارز نظری متفاوت دارد. مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: درست است که رونالدو در لیگ قهرمانان و یورو 2016 با رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال به قهرمانی رسیده اما از نظر من بهترین بازیکن جهان، لیونل مسی است. مسی چه امسال توپ طلا را از آن خود کند و چه نکند، از نظر من او با اختلاف بهترین بازیکن جهان است.

وی در پایان گفت: «لئو» بیشتر از هر بازیکن دیگری در زمین تأثیرگذار بازی می‌کند. مسی نتوانست با آرژانتین فاتح کوپا آمه‌ریکا شود، اما او به عناوین قهرمانی زیادی با بارسلونا رسید و به اعتقاد من او شایسته کسب توپ طلاست.

منبع : میزان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlk7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی برای جذب هافبک‌اش را رد کرد