تاریخ انتشار: 1395/09/29 14:17
کد خبر: 241936

نویر:رقیب بایرن در درازمدت دورتموند است نه لاپیزیگ!

دروازه‌بان بزرگ آلمان و جهان تصور می‌کند دوئل با آر.ب لایپزیگ هر چند سرنوشت‌ساز بوده اما بورسیادورتموند رقیب خطرناک‌تری است.
نویر:رقیب بایرن در درازمدت دورتموند است نه لاپیزیگ!

چهارشنبه شب بایرنی‌ها در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا دوئل بزرگی با تیم شگفتی‌ساز فصل جاری بوندس‌لیگا یعنی آر.ب لایپزیگ دارند.

نبردی حساس که پیروزی در آن باعث خواهد شد دو تیم هم‌تیم امتیاز و صدرنشین،‌ دور رفت را در عمل با برتری پشت سرگذاشته و وارد تعطیلات زمستانی میان فصل شوند.

با این حال اگر از مانوئل نویر پرسیده شود لاپیزیگ، مدعی خطرناکی است یا بورسیادورتموند، او به رقیب دیرینه اشاره می‌کند.

نویر به همین خاطر در گفت‌وگویی با کیکر اظهار داشت: دوست دارم هر فصل قهرمان شوم.بوندس‌لیگا کار روزمره ما بوده و کسب جام، صادقانه‌ترین افتخار برای ما خواهد بود.

نویر در خصوص نبرد چهارشنبه با لاپپزیگی‌ها، هر چند نسبت به حریف تازه صعودکرده به بوندس‌لیگا احترام می‌گذارد اما دورتموند را خطرناک‌تر می‌بیند.

او توضیح داد:لایپزیگی‌ها به عنوان تازه‌وارد شور و هیجانی همراه با خود دارند و با شروع قدرتمندی که داشتند، همه نگاه‌ها را معطوف خود کرده‌اند.آنها به حق بالای جدول هستند اما من می‌گویم دورتموند یک درجه خطرناک‌تر است.

گلر بزرگ شماره یک جهان و بایرن ادامه داد:من روی دورتموند در دور برگشت بوندس‌لیگا بیشتر حساب میکنم. فکر نمی‌کنم لایپزیگ در 3 ، 4 سال آینده، آنچه دورتموند در سال‌های اخیر انجام داده، بتواند صورت دهد. من می‌گویم رقیب ما در درازمدت دورتموند است.

وی در مورد حضور کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم نیز عنوان کرد:آنچلوتی به طور کامل کار جدیدی نکرده است.او دقیقا می‌داند در حال انجام چه کاری است و به عنوان مربی نیز خودش را تغییر نمی‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la67k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه غیرمستقیم سرمربی آلمان به مورینو