تاریخ انتشار: 1395/09/29 20:05
کد خبر: 241888

بررسی عملکرد بازیکنان یوونتوس در بازی با رم

یوونتوس، رم را 1‐0 شکست داد تا اختلاف را در صدر جدول به عدد 7 برساند.
بررسی  عملکرد بازیکنان یوونتوس در بازی با رم

 آنها یک بار دیگر ثابت کردند که رهبر اعلیِ ایتالیا هستند. یووه که می خواست زور بازویش را نشان دهد، بازی را در حالی آغاز کرد که می خواهد چیزی را ثابت کند، آنها مشتاق، مبارز و مصمم بودند و آنقدر حمله کردند که بالاخره قبل از اینکه رم شانسی برای جا افتادن در بازی داشته باشد، گل زدند. میل به پیروزی در نبردهای تن به تن و ایجاد برتری عددی به تیم میزبان اجازه داد که کنترل بازی را در دست داشته باشد و اگرچه در پایان بازی مجبور شدند کمی مضطرب شوند، اما قدرت دفاعی هر 3 امتیاز را به ارمغان آورد.

 

نکات مثبت:

برای سال ها یووه به خاطر شروع آرام بازی و نیاز به زمان برای جا افتادن در بازی و نشان دادن پتانسیل کامل مورد انتقاد قرار می گرفت. با این حال، این فصل تیم بازی ها را با قدرت و میل بیشتری شروع می کند و سعی می کند زود گل بزند. گل دقیقه ی 14 گنسالو ایگوایین هفتمین باری است که یوونتوس در 15 دقیقه ی اول بازی در سری آ‌ به گل می رسد. بر خلاف فصل پیش، بیانکونری به هیچ عنوان کسی را دست کم نمی گیرد و خیلی سریع به اهدافش می رسد.

 

نکات منفی:

یوونتوس هیچ چیز را بیش از اینکه فرصتی برای استفاده از نقاط قوت و بازی سفت و سخت برای کسب نتیجه داشته باشد دوست ندارد. با این حال نفرات تیم با سرمایه گذاری سنگینی تقویت شده اند و سرشار از بازیکنان تکنیکی شده است و به همین دلیل باید با سبک عالی تری از فوتبال برای کسب پیروزی استفاده کند، نه اینکه تا آخر بازی بر پایه ی نبرد فیزیکی مصممانه بجنگد. البته پیروزی هنوز تنها چیزی است که به حساب می آید، اما با این همه بازیکن توانا، نباید انتظار ظرافت بیشتری داشته باشیم؟

 

نمره ی مربی از 10:

7 ― مکس آلگری مردانش را برای پیکار آماده کرده بود. و سرسختی و اشتیاق تیم برای پیروزی در نبردهای فردی پیروزی را برای یووه به ارمغان آورد. با این حال این مربی هنوز نتوانسته قدرت نهفته و کامل تیم را به نمایش بگذارد تا بتوانند با یکپارچگی و تسلط بیشتری بازی کنند.

 

نمرات بازیکنانی که بیشتر از 20 دقیقه در زمین بوده اند:

 

بوفون: 6

عملکردی خونسردانه در انتهای زمین، او در بعضی از مقاطع بازی نگران شد اما با این حال به خوبی از پس محافظت دروازه اش بر آمد.

 

لیختشتاینر: 6

این بازیکن به خوبی تاکتیک ها را تفسیر می کند و با حضورش به هم تیمی ها گزینه ای برای ارسال پاس دارند و برتری عددی هم ایجاد می کند. در دفاع سنجیده و مشتاق نفوذ بود.

 

روگانی: 7

نمایشی شگرف از بازیکنی که مثل برق و باد پیشرفت کرده است. او با شخصیت و اعتماد به نفس بالایی بازی کرد، مهاجم رم ادین ژکو را خاموش نگه داشت و قدرت بندی اش را تحمیل کرد تا یوونتوس را در دفاع ایمن نگه دارد، قهرمان.

 

کیه لینی: 6

نمایشی باتجربه از بازیکنی که مبارزاتش را برد و تیم را ایمن کرد.

 

ساندرو: 6

همواره در هنگام دفاع کمی شکننده به نظر می رسید، اما کم کم در انتهای زمین هم بهتر شد. این بازیکن برزیلی کار را برای آنتونیو رودیگه سخت کرد و دائم به دنبال این بود که در حمله هم شرکت کند.

 

خدیرا: 6

به اندازه ی همیشه سرزنده نبود، اما تلاشش را نمی توان نادیده انگاشت.

 

مارکیزیو: 7

نمایشی کامل از بازیکنی که استحکام دفاعی را با ممانعت از بازی هجومی رم تامین نمود. او در پاسکاری و جاگیری هایش باهوش بود، و هر روز در دیکته کردن جریان بازی بهتر و بهتر می شود.

 

استورارو: 7

بازی ای که به مشارکت فیزیکی این بازیکن خیلی می آمد، استورارو جنگید، با کله شقی توپ را حفظ می کرد و با سرسختی بازی کرد تا مالکیت را حفظ کند و خط میانی را کنترل نماید.

 

پیانیچ: 6

به خوبی بین خطوط کار کرد و هوشمندانه حرکت نمود اما نتوانست آنطور که می خواهد بازی را تحت تاثیر قرار دهد، به خاطر مصدومیت زود از بازی خارج شد.

 

ایگوایین: 8

گل او به تک تک پنی هایی یووه برای این ستاره خرج کرد می ارزید. کسی که تا مدت ها به خاطر عدم گلزنی در بازی های بزرگ مورد انتقاد قرار می گرفت. اما دیگر نه! او جنگید، دریبل زد و طبیعت درنده اش را نشان داد، ایگوایین به شکلی خارق العاده گل برتری را به ثمر رساند.

 

مانژوکیچ: 7

هیچ بازیکنی در زمین روحیه ی تلاشی بهتر از او ندارد، او نه تنها در فضاسازی و ایجاد موقعیت برای هم تیمی ها مهارت نشان داد، بلکه همواره قادر بود که به مدافعان هم کمک کند. بازیکنِ تیم.

 

تعویض ها:

 

کوادرادو: 6

کلافه کننده تر از همیشه! این بازیکن نتوانست تاثیری بگذارد، علی رغم این که از نظر بدنی سریع است، اما گرفتن تصمیم درست را بسیار کُند انجام می دهد، بیش از حد توپ را نگه می دارد.

 

بارتزالی: 6

با تجربه و خونسرد، بارتزالی پشتیبان خط دفاع بود.

 

دیبالا: ―

زیاد در زمین نبود، اما هرگز دست از دوندگی به امید به ثمر رساندن گل دوم نکشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgexo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدال صدرنشینان ایتالیا. الگری و اسپالتی در نبردی برابر
پیش بازی یوونتوس و ‏آاس رم