تاریخ انتشار: 1395/10/02 04:26
کد خبر: 241355

هازن‌ هوتل: این بازی درس بزرگی برای ما بود/ بایرن مونیخ شایسته برد بود

رالف هازن هوتل می گوید علیرغم شکست مقابل بایرن مونیخ کماکان به دستآوردهای تیمش در این فصل افتخار می کند.
هازن‌ هوتل:  این بازی درس بزرگی برای ما بود/ بایرن مونیخ شایسته برد بود
در هفته شانزدهم بوندس لیگا لایپزیگ متحمل دومین شکست فصلش شد و در زمین بایرن مونیخ با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد. با این شکست بایرن مونیخ 39 امتیازی شد و لایپزیگ با 36 امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند.
 
رالف هازن هوتل در مصاحبه با اسکای درباره بازی مقابل بایرن مونیخ گفت: نتیجه در پایان نیمه اول نشان می داد که ما سزاوار شکست بوده ایم. این بازی درس بزرگی برای ما بود. مقابل تیمی بهترین تیم بازی کردیم و به آن ها تبریک می گویم. اگر چه شکست خوردیم ولی من به نتایجی که تیمم تاکنون کسب کرده افتخار می کنم. سیستم بازی ما زمانی خوب جواب می دهد که همه بازیکنان خوب بازی کنند. در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتیم و بارها بازیکنان بایرن مونیخ از ما عبور کردند.
 
هازن‌ هوتل: بایرن مونیخ شایسته برد بود
 
مقابل تیمی همانند بایرن باید با جدیت بیشتری دفاع کرد. ما هنوز با 36 امتیاز در مکان دوم جدول هستیم و از این بابت می توانیم خوشحال باشیم.
 
هازن هوتل درباره اخراج امیل فورسبرگ هم گفت: او می داند که به کار تیم ضربه زده است و ما احتمالا چند بازی او را در اختیار نداشته باشیم و این خوب نیست. او بعد از بازی از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد. ما همه اشتباه می کنیم و نیازی نیست او را شیطان جلوه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnded

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات جالب بوندس لیگا/ پر از شگفتی های عجیب!