تاریخ انتشار: 1395/10/03 11:51
کد خبر: 241123

پیش بازی یوونتوس - میلان

دو تیم یوونتوس و میلان، امشب در ورزشگاه جاسم بند حامد شهر دوحه در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی یوونتوس - میلان

دو تیم در سری آ رقابت نسبتا نزدیکی در این فصل با یکدیگر دارند، هر چند که یوونتوس با تمام رقیبانش فاصله پیدا کرده است. روسونری در ابتدای هفته برای حضور در قطر دچار مشکل شده بوبد. هواپیما آنها به علت نقص فنی با تاخیر بسیار زیاد به دوحه سفر کرد که همین موضوع باعث نارضایتی مسئولین تیم شده بود که آنها فرصت کمتری در قیاس با یووه برای آماده شدن برای این بازی خواهند داشت. حال مطمئنا میلان انگیزه بسیار زیادی برای کسب این جام دارد.

یوونتوس در 5 سال اخیر، 4 قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا به دست آورده و همین موضوع می‌تواند شانس میلان را بالاتر ببرد. همچنین در تقابل اخیر دو تیم در این فصل، میلان موفق شد در سن سیرو 1-0 یووه را شکست دهد و پس از مدت ها مقابل بیانکونری پیروز از میدان خارج شود. این دوازدهمین حضور یووه در سوپرکاپ ایتالیا است. میلان نیز 10 بار در این دیدار شرکت داشته است.

 

در حقیقت از سال 1988 که این رقابت ها شکل گرفت، دو تیم میلان و یوونتوس در بیشتر فینال ها حضور داشته اند. همچنین این دو تیم در مجموع پرافتخار ترین تیم های رقابت ها محسوب می‌شوند. یووه 7 قهرمانی کسب کرده و میلان نیز 6 قهرمانی به دست آورده و امشب این فرصت را دارد به یووه برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwmd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ پالرمو روبرتو دی زربی را اخراج کرد