تاریخ انتشار: 1395/10/10 21:43
کد خبر: 239240

گواردیولا: من و کلوپ یکدیگر را خوب می شناسیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد دیدار حساس تیمش در مقابل لیورپول صحبت کرد.
گواردیولا: من و کلوپ یکدیگر را خوب می شناسیم

 سیتیزن ها باید در جدالی مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه آنفیلد در برابر لیورپول به میدان بروند.

دیدار برابر لیورپول: "باید آنها را یکی از مدعیان قهرمانی به حساب آورد. من بازی آنها در برابر استوک سیتی را دیدم که کیفیت بالایی را به نمایش گذاشتند. من خیلی خوش شانس هستم که تجربه بازی کردن در مقابل تیم های کلوپ را در آلمان دارم و ما هر دو یکدیگر را به خوبی می شناسیم. من بارها به شهر لیورپول سفر کرده ام و اگرچه در دیدار قبلی آنها خانواده ام نبودند، اما آنها بلیت بازی را در اختیارم قرار دادند و باید از آنها تشکر کنم.

نمی دانم در جریان بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما می دانم که با جو ترسناکی در آنفیلد مواجه خواهیم شد. بازی برابر لیورپول می تواند دشوارترین دیدار ما در سال جدید باشد و با توجه به بازی های که تا پایان باقی مانده است، ما باید هر هفته آمادگی خود را حفظ کنیم".

گواردیولا: من و کلوپ یکدیگر را خوب می شناسیم

شرایط جدول تا این مقطع از فصل: " از نظر من شش تیم برای قهرمانی و خصوصا کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه خواهند کرد. دیگر تیم ها نیز شریط خوبی دارند و بازی در مقابل آنها دشوار است و این عوامل، نوید نبردی تمام عیار را تا روز پایانی به ما می دهد".

بازگشت آگوئرو به ترکیب من سیتی: "آگوئرو از آرژانتین بازگشته است و می تواند برای ما در این دیدار به میدان برود. او کاملا آماده بازی کردن در برابر لیورپول است و گرچه ما تا به حال در 7 دیدار نتوانستیم از حضور او بهره ببریم، اما از بازگشت آگوئرو خوشحال هستیم".

تمایل منچسترسیتی به جذب ایسکو: "دراین مورد چیزی نمی دانم و هیچ صحبتی در این رابطه ندارم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgwdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کلوپ به حضور گواردیولا در آنفیلد