تاریخ انتشار: 1395/10/12 09:56
کد خبر: 238955

مذاکرات پنهانی لیورپول و دورتموند برای جذب سردار+عکس

با آغاز رسمی نقل و انتقالات ژانویه اروپا سایت معتبر روسیه از قرار داشتن نام مهاجم ایرانی روستوف در لیست خرید رسمی دو باشگاه معتبر آلمانی و انگلیسی خبر داد.
مذاکرات پنهانی لیورپول و دورتموند برای جذب سردار+عکس

مدت‌هاست سردار آزمون با درخشش در ترکیب روستوف به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات زمستانی اروپا تبدیل شده است. بازیکنی که بسیاری از سایت‌های معتبر اروپایی همچون گاردین، میرور، کیکر، مارکا و ... با گزارش‌های متفاوت از او به عنوان یکی از خریدهای جالب توجه زمستان نام بردند حتی سایت معتبر ESPN آمریکا آزمون را در بین 5 خرید جالب توجه زمستان قرار داد و به تازگی نیز سایت ترانسفر مارکت قیمت او را 13 میلیون یورو تخمین زد.

در آخرین روز سال 2016 میلادی سایت معتبر چمپیونات روسیه در آخرین گزارش خود پیرامون نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ‌برتری روسیه در بررسی وضعیت باشگاه روستوف مدعی شد 4 بازیکن این تیم در تیررس سایر باشگاه‌ها قرار دارند که مهمترین آنها سردار آزمون مهاجم 22 ساله ایرانی است.

 

این سایت در گزارش خود نوشت:«2 باشگاه بزرگ لیورپول و دورتموند این روزها به صورت پنهانی رای‌زنی‌های مفصلی با سران باشگاه روستوف انجام داده‌اند تا شرایط خرید سردار آزمون را بررسی کنند. مهاجمی که با توجه به سن کم و قابلیت‌های بالا می‌تواند یکی از سرمایه‌گذاری‌های خوب این دو باشگاه معتبر در ژانویه 2017 باشد. سردار با عملکردی که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه از خود برجای گذاشت حالا اصلی‌ترین گزینه این دو باشگاه انگلیسی و آلمانی برای پر کردن جای بازیکنانی همچون سادیو مانه و اوبامیانگ قلمداد می‌شود.»

سایت چمپیونات علاوه بر سردار آزمون مدعی شد سزار ناواس مدافع برزیلی روستوف مورد توجه باشگاه اوساسونای اسپانیا قرار دارد ضمن اینکه اسپارتاگ مسکو در پی شکار دیمیتری پولوز زوج آزمون در خط حمله روستوف است. باشگاه زنیت هم پیشنهادی برای خرید کریستین نوبوا هافبک اکوادوری روستوف ارائه داده است که تمام این پیشنهادات در انتظار تصمیم‌گیری سران باشگاه و قربان بردی‌اف است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا جهانبخش: اگر من جای سردار بودم به لیورپول میرفتم