تاریخ انتشار: 1395/10/14 14:31
کد خبر: 238414

گریزمان: از سوالات درباره آینده ام متنفرم

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید از سوال هایی که درباره آینده اش از او می‌شود ابراز ناراحتی کرد و گفت که هیچگاه از رونالدو، مسی و بیل درباره تیم بعدی شان سوال نمی‌شود.
گریزمان: از سوالات درباره آینده ام متنفرم

  ، ستاره فرانسوی قراردادش را با اتلتیکو تا سال 2021 تمدید کرده ولی همچنان شایعاتی درباره آینده اش در استمفوردبریج یا الدترافورد شنیده می‌شود. ماه گذشته او از انگیزه هایش برای به پایان بردن فوتبالش در لیگ آمریکا گفت ولی هنوز فاصله زیادی با آن مقطع دارد. او فصل گذشته در اتلتیکو در 54 بازی 32 گل به ثمر رساند ولی حال از سوالات درباره آینده اش ابراز ناراحتی کرد.

او گفت:" اینطور سوالات را دوست ندارم. از سوالات درباره آینده ام خوشم نمی‌آید زیرا بازیکنانی مثل رونالدو، مسی یا بیل هیچگاه با چنین سوالاتی روبرو نمی‌شوند، اینکه سال بعد چه اتفاقی می‌افتد یا کجا بازی خواهند کرد. برای همین از این سوالات خوشم نمی‌آید. من از حضور در اتلتیکو خوشحالم و لذت می‌برم و از من درباره آینده ام سوال نکنید.

 

در اتلتیکو خیلی خوشحالم. به این هواداران افتخار می‌کنم، به این هم تیمی ها و سرمربی. می‌خواهم پاسخ اعتماد و محبتشان را به بهترین شکل بدهم. می‌خواهم گل بزنم و هواداران را سرگرم کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd65v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زندگی به عنوان یک پدر (مسی و رونالدو)+فیلم

شهاب حسینی بین مسی و رونالدو کدام یک را دوست دارد؟
زیدان را برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می دانم