تاریخ انتشار: 1395/10/16 19:37
کد خبر: 237898

بررسی آخرین اخبار نقل و انتقلاتی یوونتوس

بررسی آخرین اخبار نقل و انتقلاتی یوونتوس

خبر علاقه مندی یوونتوس به مارکو وراتی، سر و صدای زیادی به پا کرده و امروز تمامی رسانه های معتبر اروپایی به حاشیه های این خبر پرداخته بودند و از رقابت بالای یوونتوس و چلسی برای خرید این بازیکن خبر داده اند. در ادامه جدید ترین اخبار نقل و انتقالات را بررسی خواهیم کرد.

 

دی شیلیو :

    یوونتوس در صدد است تا با جدایی اورا به سراغ بازیکن ارزشمند تیم میلان برود و در صورتی که میلانی ها بخواهند، می توانند این بازیکن را با زازا معاوضه کنند.

 

تولیسو :

    سران باشگاه لیون برای فروش بازیکن خود به تیم یوونتوس رقم 45 میلیون یورو را طلب کرده اند که این موضوع چندان برای یوونتوسی ها جالب توجه نبوده و پیش بینی می شود مذاکرات تا تابستان ادامه داشته باشد.

 

مدیر برنامه های دیبالا در مورد وضعیت تمدید قرارداد موکل خود گفت: تمدید قرارداد با یوونتوس به زودی انجام خواهد شد. هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

 

سیمونه زازا:

    باشگاه والنسیا درصدد است تا با ارائه ی پیشنهادی 16 میلیون یورویی، این بازیکن را خریداری کند.

 

البته توتو معتقد است که تیم های میلان، فیورنتینا و ساسولو خواهان جذب این بازیکن ایتالیایی هستند و یووه در حال بررسی شرایط می باشد.

 

لوئیس گوستاوو :

 

    باشگاه نیس فرانسه جلوتر از سایرین به دنبال خرید این بازیکن می باشد ولی نام بازیکن برزیلی در لیست خرید یووه دیده می شود اما به نظر می رسد او به عنوان آخرین گزینه به حساب می آید.

 

مارکو وراتی:

    باشگاه چلسی جدی ترین رقیب یوونتوس برای خرید این بازیکن ارزشمند می باشد و تیم انگلیسی تصمیم دارد دستمزدی فوق العاده به این بازیکن پیشنهاد دهد تا بتواند زودتر از یووه او را جذب نماید.

 

مهدی بن عطیه:

    باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته قرارداد مهدی بن عطیه مدافع مراکشی خود را در پایان فصل دائمی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278zl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز مدیر برنامه هافبک ایتالیایی پاریسی ها