تاریخ انتشار: 1395/10/17 19:18
کد خبر: 237662

بررسی پیشنهادات رسیده برای بازیکنان یوونتوس

بررسی پیشنهادات رسیده برای بازیکنان یوونتوس

به نظر می رسد درخواست های تیم های اروپایی و غیر اروپایی برای بازیکنان یووه در این زمستان به بالاترین حد خود رسیده و هر روز شاهد یک پیشنهاد جدید برای خرید یا جذب بازیکنان یووه هستیم. در ادامه به بررسی آخرین اخبار روز نقل و انتقالات خواهیم پرداخت.

 

هرنانس:

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، هرنانس بازیکن برزیلی یووه درخواست باشگاه جنوا و یک تیم چینی را برای انتقال به این تیم ها رد کرده است. گفته می شود، جنوا توان پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن را ندارد و پیشنهاد تیم چینی چندان مورد پسند هرنانس نبوده است.

 

والنسیا:

بر اساس آخرین اخبار، باشگاه والنسیا خواهان جذب سیمونه زازا و پاتریس اورا به صورت همزمان می باشد و شرایط این دو بازیکن را از سران یووه سوال کرده است. زازا به صورت رسمی از وستهم جدا شد و در انتظار مشخص شدن شرایطش برای تیم بعدی می باشد.

 

پاتریس اورا:

به غیر از والنسیا، دو تیم از انگلیس و یک تیم از ایتالیا خواهان جذب این بازیکن با تجربه هستند ولی به نظر می رسد او علاقه ی زیادی برای بازگشت به انگلیس داشته باشد. گفته می شود سران یووه مشکلی با جدایی این بازیکن ندارند و تصمیمی برای تمدید قرارداد وی در برنامه های یووه نیست.

 

بونوچی:

    انگلیسی ها بر این باور هستند که منچستر سیتی در تابستان با یک پیشنهاد وسوسه کننده به سراغ لئوناردو بونوچی خواهد آمد و پیشنهاد آنها به حدی ایده ال است که سران یووه حاضر به فروش بازیکن توانمند خود خواهند شد. بونوچی به تازگی قرارداد خود را با یووه تمدید کرده است.

 

مانژوکیچ:

تعداد باشگاه هایی که در چین خواهان خرید ماریو مانژوکیچ می باشند به عدد 4 رسید ولی مدیر برنامه های این بازیکن هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است. گفته می شود، آخرین پیشنهاد چینی ها برای خرید مانژو، 40 میلیون یورو به همراه 13 میلیون یورو دستمزد بوده است.

 

کینگزلی کومان:

 آلمانی ها مدعی شدند که در صورتی که دوران بعد از مصدومیت این بازیکن به بهترین شکل سپری شود و او بتواند خیلی زود به تمرینات بازگردد، قرارداد این بازیکن در پایان فصل دائمی خواهد شد و به یووه بازنخواهد گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndqgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی وضعیت یوونتوس در نقل و انتقالات نیم فصل