تاریخ انتشار: 1395/10/17 19:22
درباره قضاوت جانبدارنه داوران برای رئال مادرید؛
کد خبر: 237660

زیدان به کنایه پیکه واکنش نشان داد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره ادعای جنجالی اخیر مدافع میانی بارسلونا درباره تفاوت قضاوت داوران اسپانیایی در بازی‌های کهکشانی‌ها و آبی‌و‌اناری‌ها اظهارنظر کرد.
 زیدان به کنایه پیکه واکنش نشان داد

به دنبال شکست 2 بر یک بارسلونا در خانه اتلتیک بیلبائو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، جرارد پیکه که از قضاوت جنجالی و پراشتباه داور این بازی فرناندس باربولان عصبانی بود، به شیوه‌ای کنایه‌آمیز ادعا کرد که داوران اسپانیایی بیشتر به سود رئالی‌ها سوت می‌زنند تا بارسایی‌ها.

زین‌الدین زیدان، سرمربی کهشکانی‌ها در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر گرانادا، در واکنش به ادعای اخیر پیکه، به خبرنگاران گفت: من نه حرف‌های او را شنیده‌ام، نه دوست دارم که وارد چنین بحث‌هایی شوم. ما به بازی فردا (شنبه) فکر می‌کنیم، همین. در مورد داوران اوضاع همیشه چنین حرف‌هایی بوده است اما من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. کار آنها بسیار سخت و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد این است که فردا چه کار می‌کنیم.

زیزو درباره رویکرد تیمش برابر بازی برابر گرانادا تأکید کرد: برای این بازی هم همان رویکردی را در پیش خواهیم گرفت که در بازی برابر سویا داشتیم. می‌دانیم که این هم یک بازی دیگر است. ما باید به لالیگا برگردیم و کاری که انجام می‌دادیم را از سر بگیریم. با حریفی روبه رو هستیم که ممکن است کارمان را مشکل کند. باید خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کنیم.

زیدان درباره وضعیت رونالدو بعد از استراحتی که به او در بازی برابر سویا داده شد، عنوان کرد: با هم حرف زدیم و فکر می‌کنم چیزی که باید در نظر داشته باشیم این است که کریستیانو بازیکنی بسیار هوشمند است. من می‌خواهم کریستیانو را برای تمام طول فصل آماده نگه دارم چون در 70 روز آینده 20 بازی داریم و به همین دلیل باید هر از چند گاهی به او استراحت بدهیم.

برای زیزو اینکه 4 بازیکن تیمش در تیم منتخب سال یوفا قرار گرفته‌اند، چه ارزشی دارد؟ او در پاسخ به این سؤال گفت: من برای این 4 نفر خوشحالم. من هم فکر می‌کنم که باید بازیکنان بیشتری از رئال باید در این تیم حضور می‌داشتند اما به انتخاباتی که صورت گرفته است، احترام می‌گذارم.

خامس رودیگس در بازی اخیر پیش رئال مادرید برابر سویا در جام حذفی عملکرد خوبی داشت. زیدان در پاسخ به این سؤال که دلیل ارتقای عملکرد هافبک کلمبیایی تیمش چه بوده است، گفت: دلیلش تلاش خود او بوده است. من از او راضی‌ام چون بازی خوبی ارائه کرد. باید به همین روند ادامه دهد، چون دارد کارش را خوب انجام می‌دهد.

زیدان در پاسخ به این سؤال که از کدام بخش از حرفه‌اش بیشتر لذت برده است، اظهار داشت: من از هر روز کارم لذت می‌برم. ادامه دادن به فعالیتم در رئال پس از پایان دوران بازیگری‌ام در آن و دستیار آنچلوتی بودن و ... از همه آنها لذت برده‌ام. چیزی که مهم است این است که به کارم ادامه دهم چون یک روز هم دوران حضور من در رئال به سر می‌رسد.

رئال مادرید اگر فرداشب گرانادا را شکست دهد به رکورد 39 بازی بدون شکست متوالی بارسلونای لوئیس انریکه می‌رسد. برای او اما این موضوع چندان مهم نبود.

او اظهار داشت: این مسئله آن قدرها هم برایم مهم نیست. من تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا را دارم و درک می‌کنم که پیروز شدن با این بازیکنان آسان‌تر است. تیم ما ترکیبی از بازیکنان با استعداد و سختکوش است که سبب شده‌اند بازی ما جذاب شود. این رکورد حاصل کار زیبایی است که به صورت روزمره انجام می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lard6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: رونالدو مقابل گرانادا بازی خواهد کرد

آیا آبی اناری به لالیگا برمی گردند یا قوهای سپید به پروازشان همچنان ادامه می دهند؟
پیش بازی بارسلونا و رئال مادرید.بازی ۶ امتیازی زیدان -انریکه؛