تاریخ انتشار: 1395/10/17 22:36
کد خبر: 237608

آلگری در مسیر آنتونیو کونته؟

آلگری در مسیر آنتونیو کونته؟

ماسیمیلیانو الگری نشان داده مربی فوق‌العاده قابلی است. او توانایی‌های خود را با قهرمانی‌های پی‌درپی در سری‌آ و همچنین رساندن یووه به فینال لیگ قهرمانان به همه اثبات کرده است. با این حال گالئونه اعتقاد دارد الگری باید به لیگ برتر برود: «دوره الگری با یووه تمام شده است. امیدوارم در نهایت او به لیگ برتر برود اما پیش از آن باید یک اسکودتوی دیگر ببرد. به نظر من دوران او در یوونتوس تمام شده است. آرسنال می تواند مقصد خوبی برای او باشد می تواند جانشین آرسن ونگر شود. آرسنال مدتی است قهرمان لیگ نشده و این می تواند چالش جالبی برای او باشد. لیورپول یا تاتنهام؟ بله آن ها هم می توانند دو مقصد جالب دیگر برای او باشند. او می تواند پا جای پای آنتونیو کونته بگذارد  اما کلودیو رانیه‌ری و روبرتو دی متئو نیز در جزیره عالی کار کرده اند. تیم ملی؟ هرگز نگو هرگز.»
رفتن به آرسنال، برای هر مربی یک چالش بزرگ ایجاد خواهد کرد. تیمی که ۲۰سال تحت هدایت یک نفر بوده و آرسن ونگر تمام زیر و بم باشگاه را مدیریت می‌کرده است. در چنین شرایطی، حضور در ورزشگاه امارات بسیار سخت است. اما آلگری نشان داده مرد چالش‌های بزرگ است. او سه فصل پیاپی با یووه درخشیده و پیش از آن هم آخرین سال‌های روشن میلان را رقم زده است. اما احتمالا به خوبی می‌داند که سیستم هدایت تیم‌ها در انگلیس و ایتالیا چه‌قدر متفاوت است.
در صورتی که آرسنال با آرسن ونگر خداحافظی کند، آلگری در دسترس‌ترین و بهترین گزینه ممکن است. او بزرگ است و جدایی‌اش از یووه محتمل به نظر می‌رسد. در صورت پیوستن آلگری به انگلیس، تعداد این ایتالیایی‌ها در جزیره بیش از پیش خواهد شد. ضمن اینکه آلگری با توجه به روحیه فوق‌العاده‌ای که به تیم‌هایش تزریق می‌کند، می‌تواند آرسنال را پس از سال‌ها به قله فوتبال انگلستان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoavp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید بهترین تیم 5 لیگ معتبر اروپا