تاریخ انتشار: 1395/10/18 01:35
کد خبر: 237575

پیش بازی رئال مادرید - گرانادا/ زیدان بفکر رسیدن به رکورد انریکه

کهکشانی ها برای ادامه روند فوق العاده خود، به 3 امتیاز دیدار برابر گرانادا نیاز مبرمی دارند.

شاگردان زیدان در سال جدید نیز قصد دارند نتایج درخشان سال 2016 را تکرار کنند و در اولین بازی لالیگایی خود پذیرای گرانادا خواهند بود. رئال سال 2017 را بسیار خوب آغاز کرد و چهارشنبه شب موفق شد در کوپا دل ری با 3 گل از سد سویا گذر کند.

اما زیدان در این قادر به استفاده از په په و سرخیو راموس در خط دفاعی نیست. غیبت مدافع پرتغالی به علت مصدومیت و راموس به علت محرومیت، باعث می شود زیزو از ناچو و واران در خط دفاعی استفاده کند.

 

پیش بازی رئال مادرید - گرانادا

گرت بیل، ستاره ولزی رئال نیز احتمالا حداقل یک ماه دیگر از میاین دور خواهد بود و لوکاس وازکز نیز در این دیدار به علت مصدومیت غایب است و این تغییرات به منزله بازگشت خامس و ایسکو به ترکیب اصلی است. کریس رونالدو و بنزما نیز برای اولین بار در سال جدید در ترکیب اصلی کهکشانی ها به میدان خواهند رفت.

رئال در 18 بازی از 21 بازی اخیر خود در خانه حداقل 2 گل را به ثمر رسانده و هر 6 بازی قبلی خود برابر گرانادا در همه دیدارها رابیا پیروزی به اتمام رسانده است اما گرانادا اوضاع چندان جالبی ندارد و از 17 دیدار قبلی خود در لالیگا تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است. اگر چه میزبان هر 4 دیدار قبلی خود در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته، اما در ثبت کلین شیت ناتوان بود و مادریدی ها امیدوارند در این بازی آسان به این مهم دست یابند.

 

ترکیب احتمالی:

پیش بازی رئال مادرید - گرانادا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48967w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: هرکولس را دست کم نگرفتیم

 زیدان به کنایه پیکه واکنش نشان داد
درباره قضاوت جانبدارنه داوران برای رئال مادرید؛