تاریخ انتشار: 1395/10/18 20:30
کد خبر: 237426

مورینیو: باید ریدینگ را شکست می‌دادیم و این کار را هم کردیم

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ با تمجید از عملکرد شاگردانش، پیروزی آنها برابر حریف دسته اولی‌شان در جام حذفی انگلیس را طبیعی دانست.
مورینیو: باید ریدینگ را شکست می‌دادیم و این کار را هم کردیم

تیم فوتبال منچستریونایتد امروز (شنبه) در یک بازی خانگی با نتیجه 4 بر صفر میهمان دسته اولی‌اش ریدینگ را شکست داد تا راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس شود.

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ پس از این بازی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد اما معتقد بود آنها کاری را انجام دادند که انتظار می‌رفت، انجامش دهند.

مورینیو پس از بازی به شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: فکر می‌کنم که تیمم بازی خوبی را ارائه کرد. ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. اگرچه کار حریف را در همان نیمه اول یکسره نکردیم اما 2 بر صفر پیش افتادیم که نتیجه بدی نبود و شرایط خوبی را برای ما ایجاد کرد که بازی را تحت کنترل بگیریم.

آقای خاص که هشتمین برد متوالی‌اش را در تمامی رقابت‌ها کسب کرده است، افزود: در ادامه هم من فکر می‌کنم که همه بازیکنان ما حرفه‌ای بودن‌شان را با حفظ تمرکز روی کارشان و تلاش برای ارائه عملکرد خوب و کسب پیروزی که حاصل شد، نشان دادند. ما برابر حریفی که کارمان را کمی مشکل کرد پیروزی کسب کردیم و البته باید این کار را هم انجام می‌دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27855n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید برای منچستر مورینیو/ 8 برد پیاپی بعد از 7 سال