تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:00
کد خبر: 237410

مهمترین اخبار در مورد یوونتوس و بازیکنان مدنظرش

مهمترین اخبار در مورد یوونتوس و بازیکنان مدنظرش

خبرهای نقل و انتقالات مربوط به تیم یوونتوس به صورت صعودی در حال افزایش است و هر ساعت چند خبر جدید در این رابطه منتشر می شود. در ادامه مهم ترین خبرهای یووه را بررسی خواهیم کرد.

 

مارتین کاسرس:

    مدافع اروگوئه ای تیم یوونتوس که در پایان فصل به صورت آزاد از یووه جدا شد، در آستانه ی پیوستن به تیم ترابوزان ترکیه می باشد.

گفتنی است این بازیکن در طول فصل جاری بدون تیم بوده و به صورت انفرادی تمرین می کرده است.

 

ان زونزی:

    منابع ایتالیایی و اسپانیایی امروز مدعی شدند که یوونتوس تصمیم گرفته مبلغ 30 میلیون یورو که به عنوان بند آزاد سازی این بازیکن می باشد را پرداخت نماید تا بتواند او را به راحتی خریداری کند.

 

دوناروما:

    امروز چندین نشریه ی ایتالیایی از سوپر پیشنهاد تیم یوونتوس به دورناروما دروازه بان ارزشمند تیم میلان خبر دادند و مدعی شدند که پیشنهاد یووه به این بازیکن به یکی از تاریخی ترین دستمزدها در سری آ تبدیل خواهد شد.

گفتنی است، دوناروما پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی تیم میلان را برای تمدید قرار رد کرده است.

 

سیمونه زازا:

    توتو امروز مدعی شد که تیم یوونتوس با پیشنهاد باشگاه والنسیا برای خرید مهاجم ایتالیایی موافقت کرده و این بازیکن هم از حضور در تیم اسپانیایی ابراز خوشحالی کرده است.

 

جووینکو:

    مدیر برنامه های این بازیکن مدعی شد که موکل او احتمالا به فوتبال اروپا باز خواهد گشت ولی تضمینی نیست که او به یووه بازگردد.

 

پاتریس اورا:

    انگلیسی ها امروز از عدم علاقه ی اورا به حضور در باشگاه والنسیا نوشتند و مدعی شدند که او در صورت جدایی، خواهان بازگشت به انگلیس می باشد.

 

کسیه:

    توتو مدعی شد که این بازیکن در آستانه ی پیوستن به چلسی می باشد و مبلغ پیشنهادی یووه برای خرید او با درخواست تیم آتالانتا بسیار فاصله داشته و او به انگلیس نزدیک تر از گذشته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8xxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی وضعیت یوونتوس در نقل و انتقالات نیم فصل