تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:38
کد خبر: 237082

انریکه: این تساوی تحقیر آمیز بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: تیم ما در دیدار مقابل ویارئال شایسته پیروزی بود.
انریکه: این تساوی تحقیر آمیز بود

به گزارش فرتاک ورزشی، شب گذشته دو تیم ویارئال و بارسلونا از هفته هفدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه «ال مادریگال» (که اکنون نامش به «دلا سرامیکا» تغییر کرده است) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید.

تیم میزبان در این دیدار ابتدا با گل دقیقه ۵۰ «نیکولا سانسون» از حریف پیش افتاد اما ضربه آزاد دقیقه ۹۰ «لیونل مسی» باعث شد تا دو تیم امتیازها را با یکدیگر تقسیم کنند.

«لوئیس انریکه» سرمربی بارسلونا که تیمش در بازی نخست سال ۲۰۱۷ با نتیجه ۲ بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورده بود، از اینکه سه امتیاز این دیدار را نیز از دست داد، ناامید شده بود.

وی گفت: تیم ما شایسته بیش از این ها بود، شایسته پیروزی بودیم اما فوتبال همیشه عادلانه نیست. ویارئال تیمی است که بازی می کند، آنها بازیکنان با کیفیتی دارند. آنها سبک بازی خود را با توپ و بدون توپ به خوبی می شناسند. از دشواری بازی مقابل ویارئال آگاه بودیم ولی ما شایسته پیروزی بودیم. چیز خاصی ندارم که به بازیکنانم بگویم، ما خیلی عالی بازی کردیم. در مقابل تیمی موقعیت های بسیاری خلق کردیم که کمترین گل را در لالیگا خورده است. به هر حال دقت کافی را در زدن ضربات آخر نداشتیم.

بارسلونا اکنون با پنج امتیاز کمتر نسبت به رئال مادریدِ صدرنشین، در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد، این در حالی است که رئال یک بازی کمتر انجام داده است.

انریکه افزود: هنوز بازی های فراوانی در لیگ باقی مانده است، ما قطعاً برای پیروزی در آنها می جنگیم. باید به پیشرفتمان ادامه دهیم و حتی برای بهبود این رویه قوی تر شویم. سخت ترین چیز در فوتبال گلزنی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8mzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز طلایی رئال در برنابئو