تاریخ انتشار: 1395/10/23 18:09
کد خبر: 236323

ناراحتی هواداران سرخ از تمدید قرارداد این بازیکن

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ قراردادش را با این تیم تمدید کرد که البته این اتفاق برای برخی از هواداران من‌یونایتد چیزی شبیه یک کابوس بوده است.
ناراحتی هواداران سرخ از تمدید قرارداد این بازیکن

باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی‌اش اعلام کرد که مروان فلینی، هافبک بلژیکی شیاطین سرخ قراردادش را با پرافتخارترین تیم جزیره برای 12 ماه دیگر تمدید کرده است.

با وجود نارضایتی گروه زیادی از هواداران من‌یونایتد از عملکرد فلینی در این فصل از لیگ برتر که در آن 9 بازی انجام داده است، این باشگاه ترجیح داده که از گزینه خود برای تمدید یکساله قراردادش با بازیکن پیشین اورتون استفاده کند.

البته تمدید قرارداد فلینی - بازیکن که سال 2013 به منچستریونایتد پیوست - برای بسیاری از هواداران شیاطین سرخ خوشایند نبوده است و آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های جالبی به تمدید شدن مدت حضور این بازیکن 29 ساله در اولدترافورد نشان داده‌اند.

یکی از هواداران منچستریونایتد نوشته است :«ما این فصل سقوط می‌کنیم!». یکی دیگر از هواداران واکنش جالب‌تری داشته و در صفحه‌اش نوشته:«گربه من امروز مرد اما شنیدن خبر تمدید قرارداد فلینی از آن هم بدتر بود.» دیگر طرفدار شیاطین سرخ چنین واکنش نشان داده است:«بچه‌ها، آیا این دروغ آوریل است. تا کسی ندیده، این خبر را بردارید.»

قرارداد جدید فلینی او را حداقل تا ماه ژوئن سال 2018 در جمع شیاطین سرخ نگه خواهد داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwkp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: باید ریدینگ را شکست می‌دادیم و این کار را هم کردیم