تاریخ انتشار: 1395/10/26 17:05
کد خبر: 235745

طعنه دیگو سیمئونه به توپ طلای رونالدو

اتلتیکو مادرید روز گذشته در یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود موفق شد در ویسنته کالدرون با تک گل گایتان بر رئال بتیس غلبه کند.
طعنه دیگو سیمئونه به توپ طلای رونالدو

بتیس بارها فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت اما بدشانسی و بی دقتی مهاجمان این تیم در کنار درخشش گلر اتلتیکو باعث شد تک گل دقیقه 8 گایتان تا انتها حفظ شود. اتلتیکو با این پیروزی همچنان در رده چهارم باقی ماند.

انتقادات زیادی به سبک نتیجه گرای بازی اتلتیکو در هفته های اخیر وارد شده است اما سیمئونه در واکنش به این موضوع گفت: «فقط پیروزی اهمیت دارد. ۳۰ ‌دقیقه نخست خیلی خوب بودیم. بتیس در دقایق پایانی از طریق کناره‌ها سعی داشت موقعیت ایجاد کرده و گلزنی کند. زمانی که یک بر صفر پیش هستید، احتمال تساوی وجود دارد؛ ولی ما بازی را خوب کنترل کردیم.

در نیمه دوم موقعیت‌های گلمان خیلی کم بود اما نتیجه‌ از همه مهم‌تر است. کافی است به توپ طلا نگاه کنید. از برنده توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن تعبیر می شود. بدون نتیجه‌گیری هیچ چیزی به دست نخواهد آمد.»

لازم به ذکر است که هواداران لیونل مسی اعتقاد دارند که رونالدو امسال بیشتر به دلیل کسب افتخارات تیمی مهمتر، توانست فاتح توپ طلا شود نه به دلیل شایستگی های فردی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwq9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اومتیتی: مقابل مسی، چیزی نیستم