تاریخ انتشار: 1395/10/28 12:44
کد خبر: 235361

خروج کاستا از چلسی تکذیب شد

رئیس باشگاه چلسی در خصوص فروش مهاجم اصلی خود به لیگ چین، از عدم واگذاری ستاره‌های کلیدی تیم سخن گفت.
خروج کاستا از چلسی تکذیب شد

به گزارش فرتاک فررزشی، هفته گذشته در تمرین باشگاه چلسی مشکلی ایجاد شد که بسیاری از مطبوعات، به آن عنوان «بحران کوچک» را الصاق کردند. 

سه‌شنبه گذشته، دیگو کاستا که پیشنهاد بسیار بالایی از لیگ چین دریافت کرده بود، به خوبی تمرین نکرد که این مسئله باعث ناراحتی مربی چلسی شد. 

حتی طبق اخبار منتشر شده درگیری لفظی بین آن 2 شکل گرفت که کونته پس از آن مهاجم خود را از لیست بازیکنان اصلی کنار گذاشت.

حال با پیروزی شنبه شب آبی‌ها مقابل لسترسیتی،‌ عده‌ای معتقدند که ستاره اسپانیایی دیگر به ترکیب بازنمی‌گردد. اما تمرین اختصاصی او و تمایل به بازگشت دیده شده و باید تصمیم کونته چه خواهد بود. 

رومن آبراموویچ، رئیس باشگاه چلسی که سخت به دنبال پنجمین جام جزیره خود است اظهار داشته که به هیچ وجه ستاره‌های اصلی تیم نمی‌فروشد و پرونده انتقال کاستا بسته شده است.

گفته می‌شود باشگاه جیانگسو 80 میلیون پوند برای خرید کاستا کنار گذاشته و قصد دارد هفته‌ای 600 هزار پوند به وی دستمزد دهد.

اما تمام این اخبار برای این پنجره نقل و انتقالاتی بوده و به نظر می‌رسد دوران این مهاجم 28 ساله در لندن به پایان رسیده است و تابستان باید شاهد انتقال او به جای دیگر باشیم.

طبق اخبار برخی مطبوعات، باشگاه بارسلونا برای انتقالش دست به کار شده و قصد دارد ستاره سابق اتلتیکومادرید را به نیوکمپ آورد.

از طرف دیگر چلسی نیز برای جایگزینی او، به خرید «توماس مولر» علاقه نشان داده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb6eb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد در راه رسیدن به نیمکت ومبلی